اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کمک 200 میلیونی به نیازمندان از سرفصل بحران و حوادث

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال کمک بلاعوض از محل اعتبارات حوزه حمایت در سرفصل بحران و حوادث به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این استان خبر داد.

کمک 200 میلیونی به نیازمندان از سرفصل بحران و حوادث

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بحران و حوادث کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی و مشاوره در ابعاد مختلف برای خانواده‌ها، بالا بردن کیفیت در اجرای طرح‌های عمرانی و ساخت و سازهای اصولی، استفاده از مصالح مقاوم و همچنین شناسایی نقاط حادثه‌خیز از ضروریات پیشگیری در وقوع حوادث و بحران است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح نیازسنجی، ایجاد بانک اطلاعات خانواده‌های مددجو و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص شناسایی مناطق کمتر توسعه یافته را از ضروریات اهداف ستاد بحران برشمرد.

وی گفت: پیگیری اجرای خدمات مطلوب با همکاری سایر ادارات در مناطق کمتر توسعه یافته در راستای رفع نیازمندی‌های این مناطق از مهم‌ترین اهداف تشکیل این ستاد است.

فرهادی فراهم کردن زمینه‌های پیشگیری از حوادث و آمادگی برای جبران خسارات احتمالی را از دیگر سیاست‌های پیش روی این ستاد عنوان کرد و از اعضای ستاد خواست با اطلاع‌رسانی به موقع و مستندسازی مناطق کمتر توسعه یافته استان کهگیلویه و بویراحمد زمینه جذب حداکثری اعتبارات را به سوی توسعه این مناطق فراهم کنند.

فرهادی خاطرنشان کرد: پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال اعتبار از محل ستاد بحران وحوادث در سال گذشته جهت پرداخت کمک‌های موردی، تعمیر و بازسازی منازل مسکونی، سرویس‌های بهداشتی، حمام و فضاهای خودکفایی  هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال کمک بلاعوض از محل اعتبارات حوزه حمایت در سرفصل  بحران وحوادث به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این استان خبر داد.

وی اظهار امیدواری کرد: با فعال شدن ستاد بحران در مناطق محروم، کمیته امداد بتواند  در مواقع بحران و نیاز مردم به خدمات مختلف به کمک مردم بشتابد و در کنار آن‌ها باشد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول