اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هلال‌احمر کرمان عنوان کرد

کمک 12 میلیارد ریالی هلال‌احمر به نیازمندان کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل هلال‌احمر استان کرمان گفت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان به نیازمندان استان کرمان کمک شده است.

کمک 12 میلیارد ریالی هلال‌احمر به نیازمندان کرمان

کاووس محمودی امروز در حاشیه مراسم تجلیل از بازنشستگان هلال‌احمر، انتخاب دبیر کانون بازنشستگان، جلسه توجیهی کارشناسان امور داوطلبان و جلسه رؤسای شعب و دفاتر نمایندگی سراسر استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهان اظهار داشت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان به نیازمندان استان کرمان کمک شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح همای رحمت هر ساله مردم مشارکت جدی و بیشتری دارند و در سال گذشته بیش از 600 میلیون تومان در این طرح مردم سهم داشتند و همچنین جمعیت هلال احمر نیز معادل همین مبلغ به نیازمندان کمک کرده است.

محمودی از افزایش 20 درصدی این کمک‌ها در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با توجه به نیاز محرومان کمک‌ها در قالب نقدی و غیر نقدی و همچنین سفرهای افطاری و سبدهای غذایی صورت می‌پذیرد.

وی از پر کردن اوقات فراغت جوانان توسط هلال احمر خبر داد و اذعان داشت: این جمعت هر ساله به منظور اوقات فراغت جوانان قدم‌های سازنده‌ای بر می‌دارد و امسال هم این کلاس‌ها برگزار می‌شود.

محمودی بازنشستگان را سرمایه کاری و فکری هر سازمان برشمرد و گفت: امروز مراسم تجلیل از بازنشستگان هلال احمر و انتخاب دبیر کانون بازنشستگان را داریم و کمیته‌ای برای رفع مشکل بازنشستگان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول