اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

کمک 36 میلیارد تومانی مردم اصفهان به نیازمندان

خبر گزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از کمک 36 میلیارد تومانی مردم استان اصفهان به نیازمندان در سال گذشته خبر داد.

کمک 36 میلیارد تومانی مردم اصفهان به نیازمندان

بهرام سوادکوهی در حاشیه آئین ضیافت مهربانی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: سال گذشته در مجموع هر یک از شهروندان استان اصفهان بالغ بر 7 هزار تومان به کمیته امداد کمک کردند و رتبه اول کشور را به خود اختصاص دادند.

سوادکوهی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان در کمک‌های انجام شده در سال گذشته رتبه دوم استان اصفهان را بعد از شهر اصفهان کسب کرده ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال کمک‌های مردم استان اصفهان به کمیته امداد امام خمینی(ره) 50 درصد رشد داشته باشد.

این مسئول، میزان درآمدهای سال گذشته مشارکت‌های مردمی در بخش ایتام را 8 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: درآمدهای این بخش در سه ماهه نخست سال‌جاری سه و نیم میلیارد تومان بوده که پیش‌بینی می‌شود این میزان کمک تا پایان سال به 10 میلیارد ریال افزایش داشته باشد.

وی همچنین از آغاز اجرای سه طرح جدید محسنین، کوثر و شفا از ماه رمضان سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 250 حامی برای طرح محسنین ویژه خانواده‌های مددجوی غیر یتیم جذب شده است.

سوادکوهی با اشاره به اجرای طرح اکرام و ایتام ویژه خانواده‌های یتیم اضافه کرد: انتظار می‌رود حامیان این طرح طی مدت یک سال به بیش از یک‌هزار و در مدت سه سال به 12 هزار نفر افزایش یابد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اجرای طرح کوثر را در راستای تأمین جهیزیه مددجویان اعلام کرد و با اشاره به جذب 50 حامی در این بخش افزود: علاوه بر کمک یک میلیون تومانی کمیته امداد، حامیان نیز در این طرح مشارکت دارند.

به گفته وی طرح شفا طرحی برای حمایت از بیماران نیازمند است که با جذب حامی علاوه بر پرداخت حق بیمه توسط کمیته امداد، سایر هزینه‌های درمان آنان نیز توسط حامیان تأمین می‌شود.

سوادکوهی همچنین از اجرای طرح شناسایی خیران در سال‌جاری خبر داد و اذعان داشت: این طرح به صورت سرشماری و با حضور در منازل، مراکز عمومی و محل کسب با سنجش سلیقه مردم برای کمک به نیازمندان انجام می‌شود. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول