اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد

کمک 2 میلیارد ریالی خیران به نیازمندان آملی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد آمل گفت: در ماه مبارک رمضان 2 میلیارد و 350 میلیون ریال وجه نقد برای برطرف کردن نیازمندی‌های خانواده‌ها در بخش‌های جهیزیه، آموزشی، عمرانی، ساختمانی و بهداشت و درمان از سوی خیران کمک شد.

کمک 2 میلیارد ریالی خیران به نیازمندان آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رمضان علیپور صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری بیان داشت: ماه مبارک رمضان ماه بزرگ و پربرکتی است که در آن خیران زیادی دست محرومان و نیازمندان را برای یاری و کمک می‌فشارند.

وی افزود: اسماعیل و حسن ولی‌زاده از خیران آملی هستند که تاکنون در این ماه مبارک 2.5 تن مرغ گرم برای استفاده 650 خانواده یتیم و نیازمندان اهدا کردند.

علیپور تصریح کرد: این خیران در سال گذشته نیز سه تن و 200 کیلوگرم مرغ برای استفاده نیازمندان و ایتام در اختیار آنها گذاشتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل بیان داشت: این دو خیر همچنین در دو شب ماه مبارک رمضان سفره افطاری برای خانواده ایتام برپا کردند که در آن حدود 200 یتیم به همراه خانواده‌هایشان از خوان نعمت الهی بهره بردند.

علیپور با اعلام اینکه برادران ولی‌زاده در زمینه عمرانی و جهیزیه کمک قابل توجهی به نیازمندان و ایتام تحت حمایت این کمیته انجام دادند، گفت: 20 یتیم آملی تحت سرپرستی آنها قرار دارد که آنها ماهانه به حسابشان مبالغی را واریز می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان امسال سه سفره گسترده افطار از سوی حامیان برای افراد تحت حمایت برپا شده است، تصریح کرد: حدود 400 یتیم از این سفره بهره‌مند شدند.

وی با اعلام اینکه بازدیدهای زیادی را در ماه رمضان از خانواده مددجویان و نیازمندان آملی داشتیم، ابراز داشت: تعداد 131 بازدید از مناطق آسیب‌پذیر و محروم سطح شهرستان آمل و بخش‌های امامزاده عبدالله(ع) و دابودشت انجام شد که از نزدیک با حضور مسئولان استانی و شهری مشکلات نیازمندان بررسی شد.

علیپور با اعلام اینکه در این بین به نیازمندان حدود 310 میلیون ریال سبد غذایی و کالا اهدا شد، گفت: همچنین در ایام رمضان 2 میلیارد و 350 میلیون ریال کمک نقدی جهت برطرف کردن نیازمندی‌های خانواده‌ها در بخش‌های جهیزیه، آموزشی، عمرانی، ساختمانی و بهداشت و درمان انجام شد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول