اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر واحد آموزش غیر حضوری مرکز قرآن و عترت آستانه حضرت معصومه(س) خبر داد

برگزاری اختتامیه نخستین دوره آموزش غیر حضوری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم

خبرگزاری فارس: مدیر واحد آموزش غیر حضوری مرکز قرآن و عترت آستانه حضرت معصومه(س) از برگزاری اختتامیه نخستین دوره آموزش غیرحضوری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با عنوان پنجره‌ای رو به خدا در قم خبر داد.

برگزاری اختتامیه نخستین دوره آموزش غیر حضوری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم

میثم شعبان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: با توجه به محوریت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) به عنوان پایگاه مهم تشیع و وجود زائران داخلی و خارجی و لزوم بهره‌مندی آنها از معارف ناب ثقلین، دوره‌های آموزشی غیر حضوری با عنوان پنجره‌‌ای رو به خدا برای عموم علاقه‌مندان در سطح جغرافیای داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آزمون نخستین دوره آموزش غیرحضوری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با حضور افراد شرکت‌کننده در این دوره در حرم مطهر برگزار شده است.

مدیر واحد آموزش غیر حضوری مرکز قرآن و عترت آستانه حضرت معصومه(س) به منبع آموزشی مسابقه «پنجره‌ای رو به خدا» اشاره کرد و گفت: جلد یک آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم تألیف استادانی مانند صفار هرندی، علامی و محدث به عنوان منبع این مسابقه برگزیده شد و  کسانی‌که در آزمون جلد یک نمره قبولی را کسب کنند می‌توانند در مراحل بعدی طرح نیز شرکت کنند.

وی یادآور شد: نخستین طرح آموزشی غیر حضوری مرکز قرآن و عترت آستانه حضرت معصومه(س) با استقبال چشمگیری مواجه شد.

شعبان‌پور به هدایای ویژه نخستین دوره طرح آموزش غیر حضوری اشاره کرد و افزود: سه کمک هزینه سفر حج عمره، سه کمک هزینه عتبات عالیات و پنج کمک هزینه سفر مشهد مقدس جوایز نفرات برتر و ممتاز این مسابقه خواهد بود و همچنین جوایزی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

اختتامیه نخستین دوره آموزش غیرحضوری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در قالب مسابقه «پنجره‌ای رو به خدا» نیز سی‌ام ماه مبارک رمضان پس از آئین ترتیل‌خوانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضمن معرفی اسامی نفرات ممتاز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول