اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل پخش برنامه جمع‌خوانی در ماه رمضان صورت گرفت

قدردانی امام جمعه یاسوج از برنامه‌های قرآنی سیمای استانی دنا

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج از فعالیت‌های قرآنی سیمای دنا در ماه رمضان به خصوص پخش برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن کریم قدردانی کرد.

قدردانی امام جمعه یاسوج از برنامه‌های قرآنی سیمای استانی دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از فعالیت‌های مذهبی سیمای استانی دنا، ابتکار عمل صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همچنین صدا و سیمای مرکز این استان را در طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان ستودنی دانست.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: با ابتکار صدا و سیمای کشور و مرکز کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری طرح جمع‌خوانی قرآن کریم، روح بسیار لطیفی در جامعه با این برنامه ایجاد شد.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ابتکار عمل صدا و سیما در امسال باعث شد این برنامه معنوی در مصلی‌ها، مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی، بارگاه‌های ائمه و امامزادگان برگزار شود که بسیاری از مردم از آن به نحو مطلوب بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب بسیاری از دستورات اسلام از جمله قرائت و حفظ قرآن احیا شد، اضافه کرد: ما در کشور حافظین و قاریان زیادی در زمینه قرآن کریم داریم که امسال به طور گسترده با برنامه‌ریزی رسانه ملی از آن‌ها استفاده شد و به تبع آن مردم نیز از فیض آن بهره‌مند شدند.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: هر کاری را که جماعتی و مردمی عهده‌دار باشند خیر در آن است و چه کاری بهتر از قرآن که به صورت جمعی خوانده شود.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: امیدوارم در سال‌های آینده بهتر و باشکوه‌تر از امسال جمع‌خوانی قرآن ادامه پیدا کند و مردم ایران و استان از این نعمت بسیار عظیم برخوردار باشند.

امام جمعه یاسوج تنها راه نجات ملل اسلامی را در هنگامه کنونی توسل به آیات قرآن دانست و گفت: اگر به دستورات این کتاب الهی به درستی عمل شود شر دشمنان هر چه زودتر از سرزمین مسلمین کم خواهد شد.

وی تربیت اسلامی را در سایه توجه بیشتر به فرامین قرآنی دانست و بیان داشت: تربیت اسلامی حاصل نمی‌شود مگر این که بیش از پیش تعالیم قرآنی را در عمل به کار بندیم و جوانان خود را با قرآن در ابعاد مختلف آشنا سازیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول