اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

روز قدس روز لبیک به ندای قرآن کریم است / اسرائیل در اوج انزوا قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آوج با بیان اینکه روز قدس روز لبیک به ندای قرآن کریم است، گفت: اسرائیل امروز در اوج انزوا قرار گرفته است.

روز قدس روز لبیک به ندای قرآن کریم است / اسرائیل در اوج انزوا قرار دارد

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه روز قدس روز حساسی برای جهان اسلام است، اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی روز قدس هر سال پاسخ بسیار محکم و دندان‌شکن به زیاده‌خواهی‌های غرب و آمریکا علیه ایران بوده و سبب افزایش اقتدار و توان دفاعی نظام اسلامی در برابر بیگانگان می‌شود.

وی با بیان اینکه آزادی قدس شریف آرمان والای تمام ملت‌ها و حکومت‌های اسلامی است، افزود: روز قدس روزی است که ملت‌ها با تمسک و لبیک به فرمان قرآن کریم در برابر ستمگران، طاغوتیان و کفار عالم ایستادگی کرده و با قدرت فریاد مقاومت و پیروزی سر می‌دهند.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروز در اوج انزوا قرار گرفته است، تصریح کرد: این یک واقعیت جهانی است که حکومت‌های مستبد و ستمگر در جهان در حال فروپاشی و نابودی کامل هستند و مسلمانان برای تحقق سریع‌تر این وعده باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال متمایزتر از سال‌های دیگر است، ابراز کرد: بیداری اسلامی از یک سو و اختلافات داخلی سران مستکبر از سوی دیگر آن‌ها را در آستانه شکست عظیمی قرار داده است.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به اینکه مسلمانان به عنوان امت واحد در جهان موظف به حمایت از آرما‌ن‌های اسلامی در نقاط مختلف جهان و به‌ویژه در فلسطین اشتغالی هستند، بیان کرد: اگر تفاهم و اشتراک بین ملت‌ها به وجود آید، به طور حتم اعتلا و عزت واقعی جهان اسلام نیز رقم می‌خورد.

هاشمی لزوم دستگیری از اقشار مستضعف را از وظایف مسلمانان در ایام ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: به هر میزان که ملت‌های مسلمان با یکدیگر بسیج شده و وحدت داشته باشند به همان میزان نیز اقتدار و حماسه اسلامی رقم خورده و دسیسه‌های زورگویان به شکست می‌انجامد.

وی بیان کرد: اراده و عزم معنوی ملت ایران در هر زمانی مستکبران را به خاک مالیده و آن‌ها را از دور رقابت خارج می‌کند.

امام جمعه شهرستان آوج افزود: باید همچنان با قدرت و هیجان به سوی اهداف اسلامی حرکت کنیم.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول