اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت:

اختتامیه جشنواره بزرگ قرآن در رشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت از برگزاری اختتامیه جشنواره بزرگ قرآن کریم و چهاردهمین دوره سی روز با قرآن خبر داد.

اختتامیه جشنواره بزرگ قرآن در رشت برگزار می‌شود

رضا ثقتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ قرآن کریم و چهاردهمین دوره 30 روز با قرآن در آستانه عید فطر برگزار می‌شود. 

وی افزود: در مراسم جشنواره بزرگ قرآن کریم از حسین رفیعی قاری برجسته و ممتاز کشوری، جمشید بذربخش نفر نخست رشته ابتهال در مسابقات کشوری و قاری روشندل امیدرضا رحیمی تجلیل به عمل می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه از اساتید سلسله نشست‌های قرآن و مثنوی و مسئولان انجمن خوشنویسان و نگارگری تقدیر به عمل می‌آید، اضافه کرد: در این مراسم از سی نفر برگزیدگان مسابقه مفاهیم قرآنی و خادمان دومین طرح شب‌های رمضان با قرآن که در 10 مسجد شهر رشت برگزار شد مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی ابراز کرد: در چهاردهمین دوره سی روز با قرآن هر روز 400 نفر حضور داشتند و قاریان یک جزء قرآن را تلاوت کرده و مفسران این کتاب الهی به شرح و تفسیر آن پرداختند.

ثقتی با اشاره به اینکه امروزه بیش از هر زمان دیگر به روح و اخلاق قرآنی در جامعه نیازمندیم، اذعان کرد: باید زندگی خود را طبق تعالیم و دستورات قرآن کریم استوار کنیم.

وی تصریح کرد: هر کس که به قرآن تمسک جوید قرآن او را در مراحل مختلف زندگی یاری می‌کند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول