اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی سنندج اعلام کرد

تصویب اعتبار اجرای برنامه جنگ قرآنی در سنندج / نوش‌داروی بعد از مرگ سهراب

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سنندج از تصویب اعتبار 300 میلیون ریالی برای اجرای برنامه جنگ قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در سنندج خبر داد.

تصویب اعتبار اجرای برنامه جنگ قرآنی در سنندج / نوش‌داروی بعد از مرگ سهراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد محمدی در حالی خبر از تصویب اعتبار ویژه‌برنامه‌ جنگ رمضان توسط شورای اسلامی شهر سنندج را می‌دهد که ماه رمضان رو به اتمام بوده و دیگر زمانی برای اجرای این برنامه باقی نمانده است و در واقع مصداق بارز نوش‌داروی بعد از مرگ سهراب است.

این ویژه‌برنامه قرار بود در ماه ضیافت الهی هر شب از ساعت هفت و نیم تا بعد از افطار در پارک شهدای 28 دی آبیدر سنندج با هدف ترویج برنامه‌های قرآنی و دینی و فضاسازی معنوی ایام مبارک رمضان در سطح شهر با محوریت فضاهای عمومی برگزار ‌شود.

به گزارش فارس؛ این برنامه پس از 4 روز برگزاری به علت عدم تصویب اعتبار آن از سوی شورای اسلامی تعطیل شد که یکی از اعضای شورا عدم هماهنگی با شورا قبل از اجرای برنامه را دلیل این امر خواند و گفت: شهرداری باید قبل از اجرای هر برنامه‌ای با شورای اسلامی هماهنگ باشد که شهرداری برای اجرای این برنامه بدون هیچ‌گونه هماهنگی اقدامات خود را آغاز کرده بود و این مسلم است که اعضای شورا جلو این حرکات را می‌گیرند.

جلال شریعتی افزود: اعضای شورای اسلامی سنندج با برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مخالف نیستند و خود بر آن هستند تا در کنار عمران و آبادانی شهر، اقدامات فرهنگی تاثیرگذاری نیز انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در مراسم رونمایی از نماد خبرنگار در بوستانی به همین نام در سنندج، اظهار داشت: اعتبارات خوبی در بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان اختصاص یافت که شهرداری و شورای شهر هم از این اعتبارات بی‌نصیب نبودند.

محمدی خاطرنشان کرد: بعد از این سفر تاریخی اعتبارات به سمت استان سرازیر شد که بر اساس این اعتبارات پروژه‌های خوبی در شورای شهر مصوب شد و از سال 88 اجرای آنها آغاز شده است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر سنندج، تونل خیابان انقلاب یکی از این پروژه‌های عمران شهری است که در نوع خود در این استان و سایر استان‌های دیگر کشور بی‌نظیر است.

وی در پایان هم از تصویب اساسنامه باشگاه ورزشی شهرداری هم خبر داد و گفت: ساز و کار آن فراهم شده و در آینده‌ای نزدیک برای پیگیری‌های لازم به شهرداری ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول