اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوان‌ترین ورزشکار المپیک 2012:

در المپیک 2016 برزیل مدال کسب می‌کنم

خبرگزاری فارس: نماینده همدان در بازی‌های المپیک 2012 لندن گفت: در المپیک 2016 برزیل مدال کسب خواهم کرد.

در المپیک 2016 برزیل مدال کسب می‌کنم

آرزو حکیمی، جوان‌ترین ورزشکار المپیک 2012 در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تمام سعی و تلاش خود را خواهم کرد در المپیک بعدی مدال کسب کنم.

وی در مورد فضای المپیک لندن گفت: المپیک یک میدان بسیار بزرگ و یک فضای ورزشی فوق‌العاده است که بالاترین رویداد جهانی ورزشی در آن رخ می‌دهد.

نماینده همدان در المپیک 2012 در مورد نتایج خود گفت: من در کایاک 200 متر و 500 متر شرکت کردم، در آ‌ب‌های آرام در مسافت 200 متر به مصاف حریفانی از چین، بریتانیا، لهستان، اسپانیا، کوبا و صربستان رفت و با زمان 44 ثانیه 576 هزارم ثانیه در گروه خود آخر شدم.

وی ادامه داد: همچنین در کایاک 500 متر در گروه یک مقدماتی این رقابت‌ها با حریفانی از ‏کوبا، دانمارک، آلمان، آمریکا، نیوزلند و فنلاند روبه رو شدم و در نهایت در رده هفتم ‏قرار گرفتم.

حکیمی ابراز داشت: همین امر باعث شد تا از صعود به نیمه‌نهایی بازماندم، البته نتیجه‌ای که به دست آوردم نتیجه خوبی بود چرا که تایم های خوبی را زد.

وی با بیان اینکه تمرینات خود را ادامه خواهم داد تا بتوانم در المپیک بعدی مدال کسب کنم، اظهار داشت: من هنوز جوان هستم و نسب به حریفان خود تجربه لازم را نداشتم.

نماینده کشورمان در المپیک 2012 درباره اینکه چند سال است که عضو تیم ملی است نیز گفت: من الان چهار سال است که عضو تیم ملی هستم و چهار سال است که سخت تمرین می‌کنم و از خانواده خود دور هستم و برای اینکه به این المپیک برسم بسیار زحمت کشیده بودم.

وی خاطرنشان کرد: برای چهار سال آینده هم سعی می کنم بتوانم سهمیه المپیک بعدی در سال 2016 برزیل را هم کسب کنم و در المپیک بعدی بتوان مدال کسب کنم.

حکیمی درباره رقیب‌های خود گفت: رقبای من بسیار سخت بودند و همیشه کشورهای المپیکی رقیب‌های سختی هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند و برای رسیدن به سطح آنها و گذر از آنها باید تلاش بیشتر و تجربه بیشتری داشته باشم.

وی در ادامه سخنانش با تسلیت به خاطر زلزله آذربایجان شرقی گفت: من خودم به شخصه خیلی ناراحت شدم وقتی این خبر را شنیدم و این واقعه دردناک را به همه مردم تسلیت می‌گویم.

این ورزشکار المپیکی افزود: قرار است که فدراسیون و کمیته المپیک برنامه‌ریزی کند تا ما به آنجا برویم و با مردم آذربایجان همدردی کنیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول