اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول شهریور ماه

مربی قمی با تیم ملی تیر و کمان معلولین راهی پارالمپیک لندن می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی قمی اول شهریور ماه همراه با تیم ملی تیراندازی با کمان معلولین کشورمان راهی رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن خواهد شد.

مربی قمی با تیم ملی تیر و کمان معلولین راهی پارالمپیک لندن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این مربی فاطمه متقی‌کاشانی است که در حال حاضر علاوه بر مسئولیت نائب رئیسی هیئت تیراندازی استان قم، یکی از برجسته‌ترین مربیان و داوران و همچنین از کمانداران شاخص قم و کشور به شمار می‌رود.

این بانوی توانمند رشته ورزشی تیراندازی با کمان استان قم بعد از درخشش در رقابت‌های مختلف این رشته ورزشی، اکنون یکی از مربیان حاضر در کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان اعزامی به پارالمپیک لندن محسوب می‌شود.

این در حالی است که تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان خود را برای حضور در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن که کمتر از یک هفته دیگر با حضور برترین‌های جهان به میزبانی کشور انگلیس برگزار می‌شود، مهیا می‌سازد.

فاطمه متقی‌کاشانی در ترکیب کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان، هدایت بانوان کماندار ملی‌پوش را بر عهده دارد و در ماه‌های اخیر با پیش‌بینی تمرینات متنوع، تلاش زیادی برای آماده‌سازی نفرات اعزام به پارالمپیک لندن انجام می‌دهد.

متقی‌کاشانی پیش از اعزام تیم ملی به رقابت‌های تیراندازی با کمان پارالمپیک 2012 لندن، همراه با این تیم به رقابت‌های تورنمنت رنکینگ جهانی در کشور چک نیز اعزام شد که حضور در تورنمنت رنکینگ جهانی چک با ترکیب شش کماندار حاضر در تیم ملی جانبازان و معلولین موجب شد تا ملی‌پوشان محک بسیار مناسبی از میزان آمادگی خود در آستانه مهمترین رویداد سال جاری جهان داشته باشند.

تمرینات تیم ملی تیر و کمان معلولین کشورمان برای حضور رقابت‌های تورنمنت تیراندازی با کمان رنکینگ جهانی در کشور جمهوری چک هم‌اکنون در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در تهران برگزار می‌شود.

این در حالی است که در این تیم حجت‌الله واعظی از تهران به عنوان سرمربی، فاطمه متقی‌کاشانی از قم به عنوان مربی و محبوبه محمدزاده از تهران به عنوان سرپرست بانوان، تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان را در رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن همراهی خواهند کرد.

ترکیب تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان را در هر دو بخش آقایان و بانوان را کماندارانی از استان‌های خراسان رضوی، تهران و کرمان تشکیل می‌دهند در حالی که کرمان در تیم ملی سه عضو دارد، خراسان رضوی دارای دو کماندار است و از تهران نیز یک ملی‌پوش در این تیم عضویت دارد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول