اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

عملکرد ورزشکاران المپیکی همدان درخشان بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: عملکرد نمایندگان المپیکی‌ استان همدان بسیار درخشان بوده است.

عملکرد ورزشکاران المپیکی همدان درخشان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدعبدی افتخاری بعد از ظهر امروز در مراسم استقبال از ورزشکاران المپیکی همدان اظهار داشت: امروز روز شادی و جشن خانواده ورزش استان و مردم همدان است.

وی ادامه داد: امروز جمعی از خانواده ورزش استان این جا جمع شد‌ه‌اند که با تمام وجود از دو ورزشکار المپیکی صادق گودرزی و آرزو حکیمی استقبال کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: امسال عملکرد المپیکی‌های استان بسیار خوی بود و استان همدان در جایگاه خوبی قرار گرفت که شیرین‌ترین عملکرد مربوط به کسب  مدال نایب قهرمانی توسط صادق گودرزی بود.

وی ادامه داد: استان ما در المپیک 2012 لندن سه پدیده داشت، جوان‌ترین ورزشکار خانم آرزو حکیمی، محجو‌ب‌ترین ورزشکار خانم مه لقا جام‌بزرگ و در رشته کشتی آزاد هم بهترین مدال متعلق به استان همدان بود که هر سه گزینه افتخار بزرگی برای استان همدان است.

افتخاری ابراز داشت: همدان با اعزام سه ورزشکار در رشته‌های کشتی تیراندازی و قایقرانی نقش گسترده‌ای داشت و توانست برای نخستین بار این کار عظیم را در ورزش قهرمانی انجام دهد.

وی افزود: همدان از حیث اعزام ورزشکار در المپیک بعد از استان مازندران و تهران در رتبه سوم قرار گیرد و قطعاً این مایه افتخار ورزش استان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: ما در هفته بعدی طی مراسم با حضور تمام مسئولین استان مراسم تقدیر گسترده‌تری را از این ورزشکاران بزرگ المپیکی خواهیم داشت.

وی درباره تعطیلی مسابقات شطرنج ابن سینا نیز گفت: ورزش استان طی سه سال گذشته 80 میلیون تومان به شطرنج استان کمک کرده و شطرنج استان از رتبه بین 25 تا 30 جزو سه استان برتر شده اما هیئت نباید بر روی کمک‌های دولتی سرمایه‌گذاری کند چون این کمک‌ها ممکن است یک روز باشد و یک روز نباشد.

افتخاری اظهار داشت: هیئت‌ها نهادهای عمومی وابسته به دولت هستند و باید برای کارهای خود اسپانسر بگیرند تا کارها روی روال خود انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: البته این سخنان به معنای آن نیست که ما قصد اختصاص اعتبار نداریم، فقط می‌گوییم در این مقطع امکان اختصاص بودجه وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: در هر صورت مجموعه باید مشکلات خود را حل می‌کرد، سپس کارهایش را انجام می دادند و نباید این مسابقات را تعطیل می‌کردند.

وی در پایان سخنانش افزود: امسال اعتبارات دولت تاکنون ابلاغ نشده و تا به حال یک ریال هم به هیئتی کمک نشده است. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول