اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مقدماتی

حریفان تیم ملی گلبال در پارالمپیک لندن مشخص شدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان از مشخص شدن حریفان این تیم در مسابقات گلبال پارالمپیک 2012 لندن خبر داد.

حریفان تیم ملی گلبال در پارالمپیک لندن مشخص شدند

افشین زندکریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی ملی‌پوشان گلبال کشورمان تصریح کرد: شرایط خوبی در آخرین اردوی تیم ملی گلبال فراهم است و امیدواریم در بهترین شرایط راهی لندن شویم.

وی که تمرینات تیم ملی گلبال کشورمان در شهر مقدس قم را با جدیت و به دقت زیر نظر دارد، اضافه کرد: خوشبختانه امکانات خوبی در سالن شهید طاهریان قم فراهم است و تمرینات خوبی را برگزار می‌کنیم که موجب افزایش آمادگی و روحیه بازیکنان نیز شده است.

سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان در ادامه با اشاره به گروه‌بندی مسابقات پارالمپیک در رشته گلبال بیان داشت: در مرحله نهایی مسابقات گلبال بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن 12 تیم حضور دارند که در دو گروه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری مسابقات گلبال پارالمپیک 2012 لندن، تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در دو گروه شش تیمی قرار گرفته‌اند که برای صعود به مرحله بعد به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

زندکریمی افزود: بر این اساس در گروه نخست تیم‌های لیتوانی، انگلیس، سوئد، فنلاند، برزیل و ترکیه حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم ملی گلبال کشورمان با تیم‌های ملی چین، کره جنوبی، ‌الجزایر، کانادا و بلژیک رقابت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برنامه و زمان برگزاری رقابت‌های رشته گلبال نیز مشخص شده است یادآور شد: ملی‌پوشان گلبال کشورمان که در حال حاضر آخرین اردوی آماده‌سازی خود را سپری می‌کنند در نخستین دیدار باید به مصاف چین بروند.

سرمربی تیم ملی گلبال در ادامه با اشاره به غیبت 20 ساله گلبال کشورمان در مسابقات پارالمپیک تصریح کرد: در سال 1988 که در گروه اسرائیل قرار داشتیم، بازی نکردیم، به همین دلیل ما را 20 سال از حضور در پارالمپیک محروم کردند و از دوره گذشته در سال 2008 در پارالمپیک پکن، موفق شدیم مقام نهمی رشته گلبال را کسب کنیم.

زندکریمی با بیان اینکه تیم جوانی داریم و این یکی از نقاط قوت ما برای موفقیت در پارالمپیک لندن است عنوان داشت: تلاش ما این است که برای پارالمپیک‌های بعدی همین جوانی تیم ملی را حفظ کنیم و در این زمینه برای نخستین بار تیم‌های ملی جوانان، نوجوانان و تیم ملی امید را تشکیل دادیم تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی در پارالمپیک‌های بعدی باشند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول