اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه اعزام به لندن

استاندار کرمان با ورزشکاران پاراالمپیک کرمان دیدار کرد

خبرگزاری فارس: در آستانه اعزام به لندن استاندار کرمان با ورزشکاران معلول اعزامی کرمان به مسابقات پاراالمپیک دیدار کرد.

استاندار کرمان با ورزشکاران پاراالمپیک کرمان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، اسماعیل ‌نجار با زهرا نعمتی، رهام شهابی و امین علیخانی در رشته تیراندازی با کمان معلولان و پیمان نصیری در رشته دو و میدانی معلولان‌، ورزشکاران پاراالمپیکی استان کرمان دیدار کرد. 

استاندار کرمان با ابراز خرسندی از کسب سهمیه پاراالمپیک چهار ورزشکار کرمانی از شش ورزشکار شرکت کننده در رقابت‌های انتخابی این مسابقات‌ اظهار داشت: امیدواریم این ورزشکاران با کسب مدال به استان کرمان برگردند و مردم را شاد کنند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک افتخار‌آفرین ایران اسلامی است، گفت: تنها کسب مدال در این مسابقات که با حضور تمام ورزشکاران سراسر دنیا برگزار می‌شود، اهمیت ندارد، بلکه مهم‌ برافراشتن پرچم ایران اسلامی است.

نجار تلاش و همت ورزشکاران پاراالمپیک را بیشتر از ورزشکاران المپیکی دانست و گفت: نمی‌توان از افراد با سلامت کامل جسمی انتظار کسب موفقیت را نداشت، اما تلاش‌های شما معلولان شایسته تقدیر است.

وی افزود: امیدواریم همه افرادی که از کشور ما به رقابت‌های مختلف ورزشی به ویژه المپیک و پارالمپیک اعزام می‌شوند، بتوانند سفیران شایسته‌ای در همه زمینه‌ها باشند.

نجار خاطرنشان کرد: اگر چه قهرمان ورزشی محفوظ است، اما ورزشکاران باید قهرمان ارزش‌ها و معنویت‌ها باشند، زیرا ورزش در کنار دین و اسلام معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه دعای خیر مردم ایران همراه بدرقه راه ورزشکاران است، افزود: طنین‌انداز شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و اهتزار پرچم ما در میدان‌های مختلف ورزشی به دلیل آن وحدانیت و کلمه توحید بسیار مهم است و به همین دلیل همیشه دعای خیر رهبر معظم انقلاب، همه مسئولان و مردم بدرقه راه ورزشکاران است.

استاندار کرمان‌ گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به ورزش توجه داشته‌اند و پیام‌های تبریک ایشان پس از کسب مدال ورزشکاران نشان می‌دهد که ایشان هم از این موفقیت‌ها سرافراز و خوشحال می‌شوند.

نجار اعزام ورزشکاران معلولان کرمانی را نشانه وجود استعداد‌های ورزشکاران کرمانی دانست و اذعان داشت‌: برای حمایت از این افراد علاوه بر تعهد کشور‌، استانداری کرمان نیز به همراه حمایت‌های معنوی متقبل می‌شود که در صورت کسب مدال طلا 200 میلیون ریال‌، مدال نقره 150 میلیون ریال و مدال نقره 100 میلیون ریال به عنوان هدیه اهدا می‌کند.

به گزارش فارس، استاندار کرمان در این دیدار به ورزشکاران‌ معلول کرمانی یک جلد کلام‌الله به همراه هدیه‌ای نقدی تقدیم کرد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول