اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

دیدار قهرمان طلایی المپیک 2012 با فرماندار آمل

خبرگزاری فارس: عصر امروز قهرمان وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با فرماندار آمل دیدار کرد.

دیدار قهرمان طلایی المپیک 2012 با فرماندار آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل در این دیدار که در دفتر کار فرماندار آمل صورت گرفت، فرماندار آمل با اشاره به اینکه در شب پیروزی قاسم رضایی از سراسر کشور این طلا را تبریک می‌گفتند، بیان کرد: این پیروزی برای همه کشور به ویژه مازندرانی‌ها ارزشمند بود.

یدالله اکبرزاده با بیان اینکه به آینده رضایی خوشبین هستیم، اظهار داشت: پشتکار این ورزشکار در رسیدن به هدف خود بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه المپیک نهایت آرزوی یک ورزشکار است، تصریح کرد: رسیدن به این جایگاه نشان از تلاش و پشتکار فراروان دارد.

وی با با ارزش خواندن اهدای مدال طلای رضایی به زلزله‌زدگان آذربایجان گفت: قهرمانی در همه دنیا وجود دارد ولی آنچه اهمیت دارد پهلوانی است که از روحیه‌ای است که تنها در ورزشکاران مسلمان دیده می‌شود.

فرماندار آمل با بیان اینکه نام پهلوانی همواره با ایثارگری همراه بوده است، یادآور شد: پهلوانی سرچشمه‌ای برای همه ورزشکاران است که در آن از روحیه معنوی برخوردار شوند.

وی با اعلام اینکه رضایی پیش از این نیز با حاضرنشدن در برابر ورزشکار اسرائیلی در رقابت‌های جهانی ترکیه منش پهلوانی خود را نشان داده بود، تصریح کرد: بارها به وی گفتم که این عزت و پیروزی در المپیک را از همان دفاع از مردم مظلوم فلسطین دارد.

اکبرزاده افزود: رضایی اگر طلا هم نمی‌گرفت برای مردم آمل یک پهوان و قهرمان بود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم هدایایی که برای این قهرمان در نظر گرفته‌ایم بتواند بخشی از تلاش‌های چندین ساله وی را جبران کند، اذعان داشت: فرمانداری آمل در روز استقبال به پهلوان رضایی 37 میلیون تومان قیمت تمام شده یک واحد مسکونی بود که نقدا پرداخت کردیم.

اکبرزاده افزود: شورای شهر و شهرداری آمل نیز یک ملک تجاری به ارزش 120 میلیون تومان تقدیم کردند.

انتهای ‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول