اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

حضور دو گلستانی در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت:‌ جلیل ایمری و احمد ایری دو نماینده گلستان هستند که در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن حضور خواهند داشت.

حضور دو گلستانی در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت‎بدنی و جوانان گلستان،‌قربانعلی پاشا در مراسم بدرقه دو نماینده گلستانی در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن، از جلیل ایمری و احمد ایری به عنوان دو جوان بااخلاق و نمونه نام برد که تاکنون توانسته‎اند افتخارات زیادی را برای استان و کشور در میادین مختلف بین‌المللی ورزشی به ارمغان آورند.

وی تصریح کرد: کسب افتخار در عرصه‎های جهانی ورزش توسط قهرمانان و ورزشکاران موجب افتخار، شادمانی و شوق ملت شریف ایران است و امروزه بیش از هر زمان دیگر ورزش توانسته نقش و جایگاه ویژه‎ای را در ایجاد نشاط و شادابی برای سلامت جامعه به خود اختصاص دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: این افتخارات و جایگاه آن در عرصه‎ها و ابعاد مختلف اجتماعی و سیاسی و مذهبی بر کسی پوشیده نیست و همه کشورها از آن در پیشبرد اهداف مختلف خود بهره‎مند می‎شوند.

پاشا با اشاره به موقعیت حساس کشور در جهان و اینکه دشمنان داخلی و خارجی از هر وسیله‎ای برای به انزوا کشاندن ایران استفاده می‎کنند افزود: همه مسئولان از هر ابزاری و وسیله‎ای در خنثی کردن نقشه دشمنان استفاده کرده و تلاش می‎کنند.

وی با اشاره به بیان ارزشمند حضرت امام راحل (ره) که فرمودند شما قهرمانان یکی از وجوه صدور اسلام به ممالک دیگر هستید گفت: قهرمانان و ورزشکاران با کسب سکوهای افتخار جهانی و اهتزاز پرچم خوش‎رنگ کشورمان در اصل باعث به رخ کشیدن قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و ثابت کردن خود به جهانیان هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: وقتی سرود دلنشین کشورمان توسط قهرمانی ورزشکاران در کشورهای بیگانه نواخته می‎شود موجب افزایش غرور ملی و شادمانی رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا و ملت شهیدپرور ایران می‎شود.

پاشا ضمن تبریک عنوان هفدهم مسابقات المپیک 2012 لندن توسط کاروان ورزشی ایران بیان داشت: ورزشکاران، جوانان و قهرمانان توانستند با کسب 12 مدال و عنوان هفدهم این مسابقات پرافتخارترین دوران ورزش کشور را در طول تاریخ ورزش رقم زده و در عرصه‎های جهانی و ملی قدرت‎نمایی کنند.

وی اظهار امیدواری کرد تا ورزشکاران در مسابقات پارالمپیک نیز بتوانند با عنایت خداوند متعال و دعای خیر مردم افتخارات زیادی را کسب کنند و با دست پر به میهن برگردند.

شایان ذکر است جلیل ایمری تاکنون در چهار دوره قبلی مسابقات پارالمپیک شرکت کرده که حاصل آن سه عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی در رشته والیبال نشسته بوده است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول