اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‌ طاهایی به رئیس جمهور و وزیر ورزش عنوان شد

رضا یزدانی مانند طلایی‌های المپیک تجلیل شود/ دیدار طاهایی با قاسم رضایی

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران تاکید کرد: طی نامه‌ای از رئیس جمهور و وزیر ورزش خواستیم درباره رضا یزدانی کشتی‌گیر باغیرت مازندرانی که در رقابت‌های المپیک امسال دچار مصدومیت سنگینی شد مانند طلایی‌های المپیک تجلیل شود.

رضا یزدانی مانند طلایی‌های المپیک تجلیل شود/ دیدار طاهایی با قاسم رضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، استاندار مازندران به همراه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه سفر به آمل از قاسم رضایی مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن و خانواده‌اش دیدار کرد.

سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران به همراه فرزانه معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران و پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان این استان صبح امروز در حاشیه سفر به این شهرستان برای دومین بار از قاسم رضایی مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن و خانواده‌اش دیدار کرد.

طاهایی جمعه گذشته بلافاصله پس از کسب مدال طلای این دلیرمرد کشتی مازندران با خانواده رضایی دیدار کرد که در آن زمان قاسم رضایی به تازگی از لندن بازگشته و در تهران به سر می‌برد.

استاندار مازندران در این دیدار صمیمی یادآور شد: امسال بیشتر ورزشکاران المپیکی ما در سنین جوانی قرار داشتند.

سید علی اکبر طاهایی افزود: باید از ورزشکارانی که در میادین گسترده‌ای همانند المپیک، نام و آوازه ایران اسلامی را بالا بردند و پرچم کشورمان را بیش از گذشته اعتلا می‌بخشند تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه رضایی خود یکی از سردمداران حمایت از قدس شریف و از ورزشکاران اسرائیل‌ستیز کشورمان است، گفت: این کشتی‌گیر به همراه دیگر همشهری خود محسن حاجی‌پور در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی 2011 ترکیه در استانبول در گام نخست با قرعه اسرائیل غاصب روبرو شدند که به‌خاطر مظلومیت مردم بی‌گناه فلسطین و جعلی بی‌ارزش دانستن نام و نشان این کشور در مقابل کشتی‌گیران‌شان حاضر نشدند در صورتی که اگر مقابل آنها صف‌آرایی می‌کردند به راحتی از سدشان می‌گذشتند.

استاندار مازندران در حاشیه این دیدار در تماس تلفنی با رسولی‌نژاد معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان و پیشنمازی معاون امور فرهنگی و تربیتی این وزارتخانه گفت: در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان و رئیس جمهور از آنها خواسته شد تا در رابطه با رضا یزدانی کشتی‌گیر باغیرت مازندرانی که در رقابت‌های المپیک امسال دچار مصدومیت سنگینی شد همانند عبدولی عنایت خاصی شود تا زحمات چندین ساله این ورزشکار نیز بی‌نتیجه نماند.

معاونان وزیر ورزش و جوانان نیز جداگانه پیام تبریک خود و شخص دکتر عباسی را به قاسم رضایی و خانواده این دلاورمرد ورزش مازندران ابلاغ کردند.

مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن نیز در این دیدار از استاندار مازندران و همه مسئولانی که به نوعی در این مدال‌آوری از مشوقانش بودند تشکر کرد.

قاسم رضایی گفت: برای این مدال طلا از جان و دل زحمت کشیدم تا بتوانم با دستی پر وارد خاک وطنم شوم.

حسن حسین‌زاده مربی سازنده کشتی فرنگی استان مازندران نیز در این دیدار صمیمی با اعلام اینکه رضایی در کارنامه ورزشی خود از 10 سال گذشته تاکنون مدال‌های رنگارنگی را به ارمغان آورده است، عنوان کرد: این کشتی‌گیر نخستین مدالش را در مسابقات آسیایی نوجوانان کسب کرده و در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارای گردن‌آویزهای رنگارنگی که تنها با تلاش، همت و پشتکار به دست آمده است.

حسین‌زاده در پایان یادآور شد: رضایی تمرینات خود را شنبه از سر می‌گیرد.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول