اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

افتخارآفرینی در المپیک اسباب عزت نظام و شادی مردم را فراهم کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: افتخارآفرینی در صحنه المپیک اسباب عزت نظام و شادی ملت ایران را فراهم کرده است.

افتخارآفرینی در المپیک اسباب عزت نظام و شادی مردم را فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک در اردبیل اظهار داشت: ما باید به وجود چنین جوانان غیرتمند که همت کردند پرچم نظام اسلامی ما در جهان غرب با همه شیطنت‌ها و هجمه‌های استکبار جهانی به اهتزاز درآمده و سرود این کشور در میادین جهانی نواخته شود، قدردانی می‌کنیم.

وی همت و تلاش ورزشکاران را به ویژه غیورمردان اردبیلی را در صحنه المپیک ستودنی اعلام کرد و افزود: صحنه ارزشمندی را در المپیک و افتخارآفرینی در این عرصه شاهد بودیم که دنیا به معنای حقیقی به توان و قدرت روحی، روانی و اعتقادی این ملت و جوانان ارزشمندش پی برد.

عاملی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز نظام اسلامی ما به رغم افتخارآفرینی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف به دلایل واهی از سوی نظام استبدادی مورد هجمه و تهدید و فشار قرار گرفته است چرا که ایران تنها کشوری است که منافع و مصالح مستقل خود را توانسته است به شایستگی حفظ کرده و برقرار سازد.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در این اوضاع و احوال هر کس در مسیر استقلال،‌ عزت و بالندگی این ملت گام بردارد به یقین بزرگ‌ترین معروف و خدمت مقدس را زمینه‌ساز شده است.

وی در ادامه تمسک قهرمانان این خطه را به اهل بیت حرکتی غرورآفرین توصیف کرد و ادامه داد: ‌این اقدامات در صحنه‌های بین‌المللی یکی از نمایش‌های خوب و ارزشمند در نشان دادن پیوستگی ورزش با اعتقادات قلبی است.

به گزارش فارس، امام جمعه اردبیل بیان کرد: همه ورزشکاران ما باید به یگانه مولا و مقتدای حامی یتیمان و مظلومان امام علی(ع) اقتدا کنند چرا که آن حضرت بزرگ‌ترین محور و کانون انگیزه برای ورزشکاران ما در معنوی کردن صحنه‌های ورزشی است.

در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در سخنانی یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان را اهتمام برای گستردگی ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اعلام کرد و گفت: اردبیل همیشه در المپیک افتخارآفرینانی داشته که در سال‌های اخیر این قرعه به نام ورزشکاران وزنه‌برداری افتاده است.

احد پازاج به غیرت و همیت ورزشکاران استان در اعتلای نام ایران در صحنه‌های جهانی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان ما تلاش می‌کنند تا جوانان غیرتمند این کشور را با آسیب‌ها و تهدیدهای مختلف به انحراف و گمراهی بکشانند اما ورزش بهترین وسیله توسل و تمسک به ارزش‌ها و دور شدن از هوای نفس است.

در پایان این مراسم از سجاد انوشیروانی دارنده مدال نقره المپیک و سعید محمدپور دارای مقام پنجم المپیک در رشته وزنه‌برداری با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ع10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول