اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

استقبال جویباری‌ها از مدال‌آور المپیک/ کلکسیون مدل‌آوران جویباری در المپیک کامل شد

خبرگزاری فارس: مراسم استقبال از کمیل قاسمی مدال‌آور برنز المپیک در کشتی آزاد و پرچمداری مراسم اختتامیه کشور ما در المپیک لندن در جویبار برگزار می‌شود.

استقبال جویباری‌ها از مدال‌آور المپیک/ کلکسیون مدل‌آوران جویباری در المپیک کامل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، بعدازظهر امروز مراسم استقبال از کمیل قاسمی مدال‌آور برنز المپیک در کشتی آزاد و پرچمداری مراسم اختتامیه کشور ما در المپیک لندن در جویبار می‌شود.

رضا قاسمی پدر کمیل قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جویبار گفت: شهرستان جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران شهره است و دارای پهلوانان و قهرمانان جهانی است و ورزشکاران این شهرستان در عرصه‌های مختلف جهانی و بین‌المللی افتخارات زیادی برای کشور ما کسب کردند.

وی افزود: مدال المپیک در کلکسیون مدل‌آوران جویبار خالی بود و کشتی‌گیرانی از جمله سبحان روحی، آیت واگذاری، مهدی حاجی‌زاده، رضا یزدانی و مسعود اسماعیل‌پور در مسابقات المپیک در دوره‌های مختلف و این دوره راه پیدا کرده بودند و نتوانستند مدال کسب کنند که کسب مدل نقره المپیک در 120 کیلوگرم المپیک و همچنین پرچم ایران در مراسم اختتامیه المپیک توسط کمیل افتخاراتی است بزرگ که در سایه عنایت ویژه الهی و دعای خیر مردم بوده که در تاریخ کشور ما به ثبت رسیده است.

رضا گنجی شهردار جویبار نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم استقبال ستاد استقبال از کمیل قاسمی و کشتی‌گیران جویباری در المپیک در جویبار با همکاری فرمانداری، شهرداری و هیئت کشتی جویبار و استان در این شهرستان تشکیل شده است.

گنجی افزود: شهرداری با چاپ انواع بنر و پوستر به صورت گسترده و آماده‌سازی فضای شهر، شرایط را برای تجلیل و استقبال از کشتی‌گیران المپیکی جویبار فراهم ساخته است.

شهردار جویبار مسیر استقبال در این شهرستان را از پل شیب آبندان تا میدان امام (ره) و سپس به سمت زادگاهش روستای محله‌کلا همراه با ضیافت افطاردهی عنوان کرد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول