اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمود اسماعیل‌پور مربی سابق تیم ملی در گفت‌و گو با فارس

مربیان کشتی آزاد حاضر در المپیک یک روز هم مربیگری نکردند/ طرح حذف بنده از قبل طراحی شده بود

خبرگزاری فارس: مربی سابق تیم ملی کشتی گفت: برای مربیگری به مسابقات المپیک لندن در بخش کشتی آزاد کسانی انتخاب شدند که یک روز مربیگری نکردند.

مربیان کشتی آزاد حاضر در المپیک یک روز هم مربیگری نکردند/ طرح حذف بنده از قبل طراحی شده بود

محمود اسماعیل‌پور مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشور در حاشیه حضور و دیدار استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان،  فرماندار جویبار و رئیس هیئت کشتی مازندران با مسعود اسماعیل‌پور کشتی‌گیر المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جویبار بیان داشت: 24 سال به عنوان مربی کشتی فعالیت می‌کنم و کشتی‌گیرانی همچون رضا یزدانی، مهدی حاجی‌زاده، مسعود اسماعیل‌پور و کشتی‌گیران ارزنده دیگری را به عرصه‌های جهانی برای کسب افتخار کشور تحویل جامعه ورزش دادم.

وی تصریح کرد: اما در مدت 20 روز مانده به اعزام مسابقات المپیک بنده را از مربیگری تیم ملی برای کچ کردن کشتی‌گیران حذف می‌کنند و این مسئله در حالی اتفاق افتاد که سه کشتی‌گیر از شهرستان جویبار در این مسابقه حضور داشتند.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشور افزود: برای مربیگری به مسابقات المپیک کسانی انتخاب شدند که یک روز هم مربیگری نکردند پس چگونه می‌توانستند برای کشور مدال بیاورند.

اسماعیل‌پور در ادامه با بیان اینکه در روزهای آخر برای اعزام به مسابقات به بهانه اینکه شما زبان انگلیسی بلد نیستید و برای کچ کشتی‌گیر نیاز به این مسئله است،خاطر‌نشان کرد: ما تاکنون چنین چیزی را نشنیدیم و ندیدیم.

وی یادآور شد: طرح حذف بنده برای مربیگری در مسابقات کشتی آزاد المپیک لندن از قبل طراحی شده بود و با این کار به کشتی آزاد ایران در مسابقات حساس ضربه زدند.

اسماعیل‌پور مربی ارزنده کشور گفت: در صورت حضورم در مسابقات المپیک 2012 لندن، حتما مدال طلا را برای جویبار و کشورمان کسب می‌کردیم.

انتهای پیام/ع2/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول