اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سلماس:

فیوضات ماه رمضان پادزهری برای سم مهلک تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سلماس تهاجم فرهنگی استکبار جهانی را بسیار وسیع و در عین حال زهرآلود توصیف کرد و گفت: ماه رمضان و فیوضات آن بهترین پادزهر برای این سم مهلک است.

فیوضات ماه رمضان پادزهری برای سم مهلک تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس حجت‌الاسلام ایوب الهیاری صبح امروز در مراسمی که به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از کارکنان نیروی انتظامی سلماس ترتیب یافته بود با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به فضیلت‌های این ماه اظهار داشت: ماه رمضان ماه تهذیب نفس، تطهیر قلوب، ماه نشاط و شتاب به سوی عبادت و تقرب به سوی خدا بوده و آغاز فصل جدید و مرحله نوین عمر و زندگی است.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سلماس با بیان اینکه یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند منان به انسان ارزانی داشته است ماه مبارک رمضان است، گفت: این ماه ماهی است که در آن انسان آمادگی کامل‌شدن را در خود به وجود می‌آورد و انسان خود را از پرتگاه جدا ساخته و به خالق خود نزدیک می‌شود.

وی در ادامه با بیان حدیثی از رسول گرامی اسلام افزود: بهشت از اول تا پایان هر سال برای ورود ماه مبارک رمضان آراسته و تزیین می‌شود و آنگاه که شب اول ماه مبارک رمضان فرا می‌رسد، نسیمی از زیر عرش الهی وزیدن می‌کند که در اثر وزش این نسیم برگ درختان و کوبه درهای بهشتی به صدا درمی‌آید و آهنگی شنیده می‌شود که هرگز کسی بهتر از آن را نشنیده است.

این مسئول ظرفیت ماه مبارک رمضان را ظرفیت خودسازی و پالایش جامعه از زشتی‌ها و نابسامانی‌ها توصیف کرد و گفت: ماه مبارک رمضان موسم تقویت روحیه ایمان، تقوا و اصلاح انسان‌هاست به طوری که بر اساس آمار نهادهای انتظامی و قضایی جرم و جنایت در این ماه به حداقل می‌رسد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سلماس در ادامه توصیه مقام معظم رهبری را که همه جامعه باید رنگ و بوی قرآنی و حرکت به سمت قرآن آموختن بگیرد، گفت: همه مسئولان و خانواده‌ها باید در ترویج قرآن، تلاوت، انس با آن و همچنین حفظ کلام الهی همت کنند که در این صورت همه جامعه سرشار از نور و برکت و رحمت می‌شود.

 الهیاری همچنین قرآن را محور حرکت‌های غرورآفرین در حوزه تربیتی و اصلاح بسیاری از نارسایی‌ها و کج‌روی‌ها در جامعه توصیف کرد و بیان داشت: حضور جوانان در برنامه‌های مختلف قرآن‌آموزی به ویژه شکل‌گیری کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد نشان‌دهنده تثبیت این فرهنگ در حرکت تربیتی است.

وی تهاجم فرهنگی استکبار جهانی را بسیار وسیع و در عین حال زهرآلود توصیف کرد و گفت: ماه رمضان و فیوضات آن بهترین پاد زهر برای این زهر و سم مهلک است که همه خانواده‌ها باید این ماه را فرصت و غنیمت بدانند تا جوانان و نوجوانان ما با برخورداری از روحیه تهذیب و تکامل معنوی و ارزشی خود را از هرگونه بزه و گناه دور کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول