اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

خانواده کانون حمله‌ ابزارهای مدرن تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: خانواده کانون حمله‌ ابزارهای مدرن تهاجم فرهنگی است که با تضعیف آن بسیاری از اهداف دشمن در این زمینه محقق می‌شود.

خانواده کانون حمله‌ ابزارهای مدرن تهاجم فرهنگی است

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در حال حاضر دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا بتواند به وسیله ناتوی فرهنگی و سلاح مخرب کانال‌های غیراخلاقی ماهواره اراده و ایمان جوانان را از بین ببرد.

وی با اشاره به سخنان «میشل هولباک»، نویسنده اسلام‌ستیز فرانسوی افزود: این نویسنده در جدیدترین اظهارات خود گفته است «برای غلبه بر مسلمانان باید آن‌ها را به فساد کشید، زیرا جنگ بر ضد مسلمانان فایده‌ای ندارد، بلکه باید به جای بمب ریختن، دامن‌های کوتاه برای آنان فرو ریخت».

حسینی تصریح کرد: حقیقت امر این است که دشمن طی هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین حدود 34 سال پس از انقلاب اسلامی بر کشور ما تحریم‌های متعددی اعمال کرده، اما همواره در برابر اراده جوانان ما شکست خورده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز دشمن تنها راه متوقف کردن پیشرفت جوانان را تهاجم فرهنگی می‌داند، ابراز داشت: هم‌اکنون در عصر ارتباطات قرار داریم و به همین دلیل دشمن قصد دارد با برنامه‌های مبتذلی که توسط ماهواره پخش می‌کند، افکار و عقاید انسان‌های بیشماری را دستخوش تغییر قرار دهد تا به هدف جهانی کردن فرهنگ منحط خود دست یابد.

حسینی با بیان اینکه باید اوقات فراغت مردم را توسط شبکه‌های تلویزیونی پر کنیم، عنوان کرد: لازم است، برنامه‌های شبکه‌های سیما پربار و در راستای مقابله با برنامه‌های بی‌محتوای کانال‌های ماهواره سوق داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: خانواده کانون حمله‌ ابزارهای مدرن تهاجم فرهنگی است که با تضعیف آن بسیاری از اهداف دشمن در این زمینه محقق می‌شود.

وی اذعان داشت: یکی دیگر از معضلات استفاده از ماهواره، ترویج زندگی مجلل و مدگرایی است که با جامعه دینی ما هیچ سنخیتی ندارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول