اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد امام رضا(ع)

قرآن سپر حفظ نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: قرآن سپری برای حفظ نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگی است.

قرآن سپر حفظ نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: مسابقات قرآنی همسران و فرزندان کارکنان سپاه استان چهارمحال و بختیاری همزمان با میلاد حضرت ثامن‌الحجج علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها همسران و فرزندان کارکنان شاغل در سپاه مجاز به شرکت در این مسابقات هستند، گفت: مرحله استانی این مسابقات در رشته‌های قرائت قرآن کریم شامل ترتیل و تحقیق و حفظ کل قرآن، 25 جزء، 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء و پنج جزء قرآن همزمان با پنجم مهرماه در سپاه این استان برگزار خواهد شد.

توسلی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم دعای ابوحمزه ثمالی در مسجد جامع شهرکرد، افزود: این مراسم به همت هیئت رزمندگان اسلام استان، پایگاه شهدا و با حضور خیل مردم روزه‌دار از شب اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و به مدت یک‌ ماه برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این مراسم هر شب ساعت 22 آغاز می‌شود، گفت: در دهه اول حجت‌الاسلام ناصر شهیدی، دهه دوم حجت‌الاسلام شیخ جعفر واضحی و دهه سوم حجت‌الاسلام سید رضا عبدالله‌زاده به ایراد سخن و سپس قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه خواهند پرداخت.

وی در ادامه به جایگاه و عظمت قرآن پرداخت و گفت: قرآن سپری برای حفظ نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگی است.

توسلی خاطرنشان کرد: آشنایى جوانان و نوجوانان با قرآن کریم آنها را در برابر تهاجم فرهنگى دشمن و تلاش آنان براى تخریب مبانى اعتقادى و اخلاقى جامعه حفظ مى‌کند.

وی اظهار داشت: قرآن مجید گران‌بهاترین کتابی است که خداوند سبحان برای راهنمایی و هدایت بشر نازل کرده است.

توسلی با بیان اینکه قرآن مجید برای هدایت و راهنمایی بشر نازل شده است، افزود: نزدیک شدن به قرآن و عمل به تعالیم این کتاب آسمانی تاثیر بسزایی در زندگی انسان‌ها دارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول