اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد:

نسل جوان هدف تهاجم فرهنگی دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد گفت: با توجه به نا امیدی دشمن از جنگ سخت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم نسل جوان را هدف خود قرار داده است.

نسل جوان هدف تهاجم فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام جعفرقلی جعفری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه قرآنی اساتید دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری همزمان با اولین روز ماه مبارک با تبریک ماه میهمانی خدا اظهار داشت: همکاری تمام دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه شهرکرد مطلوب بوده است.

وی افزود: امیدوارم شرکت‌کنندگان در این طرح بتوانند از مباحث این طرح بهره کافی ببرند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد هدف اصلی برگزاری ضیافت اندیشه قرآنی اساتید را ارائه مفاهیم مورد نیاز اساتید جهت انتقال به بدنه دانشجویی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمنان از برخورد فیزیکی و جنگ سخت با ملت ایران نا امید شده‌اند با تغییر رویکرد از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم هویت نسل جوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد تهاجم قرار داده‌اند.

وی بیان داشت: اندیشه سیاسی، تعلیم، تربیت، اخلاق و معرفت دینی به اساتید شرکت‌کننده آموزش داده می‌شود.

جعفری تاکید کرد:  اساتید دانشگاه باید به عنوان افسران جنگ نرم، میدان جنگ را خوب بشناسند و بدانند چگونه باید در برابر دشمن سنگر بگیرند.

وی با اشاره به نتایج نظرسنجی‌های انجام شده از اساتید در طرح ضیافت اندیشه سال گذشته در سطح کشور گفت: ارتقاء علمی، دینی و فرهنگی مهم‌ترین علت شرکت اساتید در این طرح بوده است.

جعفری افزود: سال گذشته در سطح کشور 100 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها با رتبه‌ی استادی در‌ ضیافت اندیشه اساتید شرکت داشتند.

گفتنی است طرح ضیافت اندیشه قرآنی اساتید در دانشگاه شهرکرد تا نیمه ماه رمضان ادامه خواهد داشت و 250 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری در این طرح شرکت دارند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول