اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

اسرائیل باید محو شود / پیروزی در گرو اتحاد است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: غده سرطانی اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و پیروزی در این راه در گرو اتحاد همه مسلمانان است.

اسرائیل باید محو شود / پیروزی در گرو اتحاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که پس از راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس و در مصلای نماز جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اتحاد ملت‏های مسلمان و دولت‏های اسلامی تنها راه از بین بردن غده سرطانی اسرائیل است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه روز قدس که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی به نیکی نام‏گذاری شد نماد اتحاد ملت‏های مسلمان است، افزود: این روز در بسیاری از کشورها گرامی داشته و راهپیمایی‏های ضد استکباری در آنها برگزار می‏شود.

شاهچراغی بیان کرد: بیداری اسلامی که امروز در منطقه و بسیاری از کشورهای جهان جاری شده است، ثابت کرد که اگر ملت‏های مسلمان و آزادی‏خواه با هم متحد باشند، به پیروزی نهایی دست می‏یابند.

وی افزود: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و قیام علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‏‌الملل در بیش از 100 کشور جهان نمونه خوبی برای آغاز این اتحاد جهانی می‏تواند باشد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی افزودند و مشت محکمی بر دهان اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی کوبیدند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول