اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان:

دنیا با حذف اسرائیل به آرامش می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان گفت: امروز ملت‌ها آگاه شده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید استکبار را از صحنه روزگار حذف کنند تا به آرامش مدنظر در دنیا برسند.

دنیا با حذف اسرائیل به آرامش می‌رسد

حجت‌الاسلام حمید برازش امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: روز قدس سرآغاز و مبدأ بیداری مسلمانان در همه کره خاکی است.

وی تصریح کرد: از این‌رو مردم مسلمان در سراسر دنیا بیدار شده و فهمیده‌اند که باید حاکمان ظالمی که از سوی دنیای غرب و کشورهای استکبار حمایت می‌شوند، را برکنار کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان با بیان اینکه این امر تنها با وحدت و یکپارچگی رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: همانگونه که در این سال‌ها شاهد نابودی حاکمان ظالم کشورهایی نظیر لیبی، مصر و تونس بودیم، به لطف خداوند و با وحدت مسلمانان می‌توانیم شاهد از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی نیز باشیم.

وی ادامه داد: امروز نیز ملت بسیجی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به فرمان رهبر معظم انقلاب به خیابان‌ها آمده و ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و فریاد «مرگ بر استکبار» به همه دنیا نشان دادند که دست در دست هم پشت انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه خود ایستاده و آنها را رها نمی‌کنند.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول