اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

اسرائیل نطفه شوم انگلیس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل نطفه شوم انگلیس است که برای ایجاد شکاف بین مسلمانان و تسلط بر آنان شکل گرفت.

اسرائیل نطفه شوم انگلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت الله خدایی سوری ظهر امروز در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس در سلسله گفت: سرزمین فلسطین متعلق به کلیه ادیان و صاحبان آنان بوده و یهود و اسرائیل حق حاکمیت بر آن را ندارند.

وی با اشاره به اینکه این نطفه شوم توسط انگلیس برای ایجاد شکاف بین مسلمانان و تسلط بر آنان شکل گرفته، گفت: متاسفانه اعراب تا سال دو هزار هیچ گونه مقاومتی از خود نشان ندادند، اما پس از جنگ 33 روزه ثابت شد که اسرائیل در مقابل اراده مسلمانان و حزب الله نمی‌تواند بایستاد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی به نام روز قدس گفت: امام خمینی(ره) از سال 1341 موضع خود را نسبت به اسرائیل غاصب مشخص و اعلام کرد که اسرائیل غاصب طرحی برای نابودی جهان اسلام است و روز قدس، روز همبستگی مسلمانان در مقابل کفر و استکبار است.

وی افزود: استراتژی امام راحل، مقابله با اسرائیل بود و بنا به فرموده آن حضرت اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد، اسرائیل را آب می‌برد.

عضو کمیسیون امنییت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه به تحولات کشور سوریه اشاره کرد و افزود: سوریه ادامه طرحی است که استکبار و ایادی آن برای خاورمیانه کشیده‌اند و عمق این مسئله بیشتر از چیزی است که دول استکباری بیان می‌کند.

سوری با اشاره به اینکه خاندان اسد شیعه هستند، گفت: بر همه ما واجب است که با کمک‌های فکری و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری به یاری مردم سوریه بشتابیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان به دخالت‌های ترکیه در امور سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: ترکیه بداند که بازنده اصلی این بازی است.

مردم مومن و روزه‌دار شهرستان سلسله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در تبعیت از فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی امروز دست در دست هم و با مشت‌های گره کرده در سطح خیابان‌های شهر سلسله حضور بهم رساندند و بار دیگر گوشه‌های از قدرت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امروز سرتاسر مسیر راهپیمایی از میدان امام(ره) تا خیابان آیت الله بروجردی و مصلی نماز جمعه پوشیده از حضور زنان و مردان، پیر و جوان سلسله بود که با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس حمایت خود را از مردم  مظلوم فلسطین اعلام نمودند و با ر دیگر با آنان اعلام همبستگی کردند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول