اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

حامیان اقدامات تروریستی در سوریه گرفتار باتلاق می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان گفت: حامیان اقدامات تروریستی در کشور سوریه گرفتار باتلاقی می‌شوند که خود برای خود ایجاد کرده‌اند.

حامیان اقدامات تروریستی در سوریه گرفتار باتلاق می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته، حمایت عربستان و ترکیه از شورشیان و تروریست‌های

ضد مقاومت در سوریه را ایجاد باتلاق برای خود آن‌ها دانست و اظهار کرد: باید حامیان اقدامات تروریستی در صورت پایان ندادن به سناریوهای ضد سوری منتظر گرفتاری عمیق در باتلاق باشند.

وی بیداری، ایمان، صبر و مقاومت را از شروط پیروزی برشمرد و افزود:‌ امت اسلامی با الهام از ماه رمضان باید بر صبر و مقاومت خود افزوده و تا نابودی اسرائیل غاصب و دولت جنایتکار آمریکا از پای ننشیند.

امام جمعه شیروان اظهار کرد: یکی از برکات ماه رمضان همگرایی و وحدت است که اگر در دعاهای این ماه توجه شود، همگرایی و انسجام و وحدت را نوید می‌دهد و تقویت می‌کند.

وی گفت: وقتی روزه دار دعا می‌کند که خدایا همه گرسنگان را سیر کن، همه اسیران را آزاد کن، این شعار هر روزه در ماه رمضان وحدت و همدلی را به ارمغان می‌آورد.

حجت‌الاسلام کوثری از مردم خواست تا از لحظات باقی‌مانده این ماه مبارک استفاده وافر برده و از لحظات سحر آن بیشتر بهره ببرند.

وی همچنین به اهمیت فلسطین و نقش روز جهانی قدس پرداخت و گفت:‌ امروز که توطئه عربی، غربی و صهیونیستی در حال وقوع در کشورهایی مثل سوریه است، روز جهانی قدس معنایی دیگر پیدا می‌کند.

امام جمعه شیروان اظهار کرد: امروز بیداری جهان اسلام غرب و صهیونیست غاصب را به ستوه آورده و حلقه محاصره اسلام بر آنان تنگ‌تر شده و در انظار افکار جهانی استکبار در حال له شدن است.

وی در ادامه از مردم خواست تا به کمک زلزله زدگان عزیز آذربایجان بشتابند و نوع‌دوستی خود را در این ماه رحمت با کمک به هم‌وطنان خود به اثبات برسانند.

حجت‌الاسلام کوثری همچنین با اشاره به آغاز اجرای طرح پزشک خانواده در خراسان شمالی، از مردم خواست تا برای هر چه بهتر شدن اجرای این طرح، با مسئولان مربوطه کمال همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول