اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

صدور انفرادی سفر کارت ملی در فارس

خبرگزاری فارس: معاون امور گردشگری فارس از فراهم شدن زمینه برای صدور انفرادی سفر کارت ملی در استان فارس خبر داد.

صدور انفرادی سفر کارت ملی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مهران سوخکیان اظهار داشت: شرکت سفر کارت ملی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس و بانک‌های عامل شامل بانک‌های سامان و سپه اقدام به صدور این کارت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مشاهده می‌شود بعضی از سازمان‌ها و نهادها هیچگونه تلاشی برای تهیه این کارت برای کارکنان خود انجام نداده‌اند، گفت: این اقدام نظر به درخواست‌های متعدد هم‌میهنان مبنی بر فراهم کردن بستر مناسب به لحاظ استفاده تمام اقشار انجام می‌شود، بنابراین ضروری است که نهادها و دستگاه‌های دولتی در راستای ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی کارکنان و در راستای اهداف دولت مبنی بر توسعه گردشگری داخلی به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

سوخکیان تصریح کرد: متقاضیان پس از انجام تشریفات اداری می‌توانند از مزایای این طرح برای استفاده از تسهیلات و تخفیفات ویژه در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای اقامتی، بهره‌گیری از خدمات حمل و نقل جاده‌ای، هوایی و ریلی در پکیج‌های مسافرتی بهره‌مند شوند.

معاون امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس در پایان خاطرنشان کرد: خرید محصولات صنایع دستی، تخفیفات در مراکز پذیرایی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی از دیگر مزایای استفاده از این طرح است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول