اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر‌بابک:

بیداری اسلامی نشانه خشم مردم از صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر‌بابک گفت: موج بیداری اسلامی نشانه خشم مردم از رژیم صهیونیستی است.

بیداری اسلامی نشانه خشم مردم از صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک با تشکر از حضور باشکوه و انقلابی مردم فهیم و با‌بصیرت شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: نابودی رژیم جعلی صهیونیست قطعی است.

وی ابراز داشت: با وجود اینکه استکبار جهانی در راستای نابودی فلسطین سرمایه‌گذاری عظیمی کرده، اما ملت ایران با انقلاب اسلامی خود نه تنها دشمن را مأیوس کرده، بلکه به فرموده امام خمینی (ره) "صهیونیست باید از صحنه روزگار محو شود".

منتظری موج بیداری اسلامی را نشانه خشم مردم از رژیم صهیونیستی دانست و افزود: اگر چه آمریکا و استکبار سعی می‌کنند به دروغ خود را همراه ملت‌های بیدار شده قرار ‌دهند، اما امت اسلامی رژیم نامشروع صهیونیست را دشمن اصلی خود می‌دانند.

خطیب جمعه شهربابک با اشاره به بیانات رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی پیرامون نزدیک شدن تاریخ به یک پیچ بزرگ ابراز داشت: به لطف الهی این پیچ تاریخی به سوی اسلام و ارزش‌های دینی است که پرچمدار آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهربابک اذعان داشت: امروز فریاد امام راحل و شعارهای ملت ایران به گوش همه ‌دنیا رسیده‌ و تنها نجات‌بخش دنیا اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی مرام‌ها و ایده‌های خرافی و التقاطی مطرح را در بشریت ناکام دانست و گفت: این مرام‌ها و مکاتب الحادی حتی آنهایی که ادعای انسان‌مداری و انسان‌محوری را دارند، نه تنها در زمینه‌های مختلف حرفی برای گفتن ندارند، بلکه بشریت را از مقصد اصلی خود دور کرده و هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

منتظری با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان دلاور و حماسه‌سازان دفاع مقدس به میهن اسلامی، سلامتی و طول عمر این یادگاران دفاع مقدس را از خداوند منان مسئلت کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول