اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهارمین سال صورت گرفت

کسب رتبه نخست ترخیص خودرو توسط کمرگ قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرک استان قم با اشاره به ترخیص خودرو از گمرک قم گفت: گمرک قم در این زمینه رتبه اول را برای چهارمین سال به خود اختصاص داد.

کسب رتبه نخست ترخیص خودرو توسط کمرگ قم

احمد ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سرانه درآمد استان قم گفت: در سال گذشته رتبه پنجم را از نظر سرانه درآمدی بعد از استان‌های هرمزگان، تهران، بوشهر و خوزستان کسب کردیم که بسیار رتبه خوبی بود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه استان قم دریا و مرز خشکی ندارد این رتبه بسیار قابل توجه بوده و چشم‌انداز خوبی را ترسیم می‌کند.

ذاکری با اشاره به ترخیص خودرو از گمرک قم گفت: در این زمینه نیز رتبه اول را برای چهارمین سال کسب کردیم و توانستیم رضایت همشهریان را کسب کنیم.

مدیرکل گمرک استان قم با اشاره به طرح جامع گمرک گفت: این طرح یکی از دستاوردهای مهم است و توانسته مشکلات بسیاری را رفع کند.

ذاکری افزود: تهیه طرح جامع گمرک استان، تلاش برای امتداد خط ریلی از سرچشمه اصلی به منطقه گمرک و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از برنامه‌ها و اقدامات گمرک در سال جاری است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر دو هزار واحد تولیدی در قم فعال هستند و با توجه به وضعیت تحریم‌ها استفاده از بسته‌های حمایتی می‌تواند در رشد تولیدات آنها مؤثر باشد.

مدیرکل گمرک استان قم در پاسخ به این سئوال که چرا بخش خصوصی نارضایتی‌هایی را از گمرک دارند گفت: تعامل خوبی با بخش خصوصی داریم و مدیران استان نیز در این زمینه تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند که امید است بتوانیم مشکلات بخش خصوصی را رفع کنیم.

ذاکری با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: باید مدیران استان دست در دست هم داده تا بتوانند مشکلات تولیدکنندگان را رفع کنند و گمرک استان نیز در این زمینه حاضر به همکاری همه جانبه است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول