اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل غیبت در نشست خبری پیش از بازی با صبا

یاوری در آستانه محرومیت قرار گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل غیبت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صبای قم در آستانه محرومیت قرار گرفت.

یاوری در آستانه محرومیت قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از اینکه از آغاز یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سرمربیان تیم‌های لیگ برتری موظف به حضور در نشست‌های خبری پیش از بازی تیم‌های خود شدند، هنوز مربیان تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان نسبت به این موضوع توجهی خاصی ندارند.

حضور در نشست خبری پیش از بازی وظیفه سرمربی یک تیم آن هم در بالاترین سطح لیگ فوتبال یک کشور است اما بی‌توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال و به خصوص کمیته انضباطی و سازمان لیگ برتر موجب شده است تا سرمربیان تیم‌های لیگ برتری نسبت به این مهم کاملا بی‌تفاوت بوده و توجهی به حقوق افراد و نهادهای مرتبط با این موضوع به خصوص اصحاب رسانه نداشته باشند.

بعد از اینکه مربیان لیگ برتری در لیگ یازدهم و همچنین اوایل لیگ دوازدهم نسبت به این موضع سرد و بی‌توجه برخورد کردند، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از هفته سوم به بعد اگر سرمربیان تیم‌ها در نشست خبری پیش از بازی‌ها شرکت نکنند، با جریمه و محرومیت مواجه می‌شوند.

به هر حال با توجه به این تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، انتظار می‌رفت سرمربیان تیم‌های لیگ برتری کمی از بی‌احترامی به اصحاب رسانه که زمان زیادی را برای حضور در نشست خبری و ضبط و پخش صحبت‌های مربیان صرف می‌کنند، بکاهند اما گویا این اهرم فدراسیون فوتبال نیز کارساز نیست زیرا محمود یاوری سرمربی تیم فوتبال  فجر شهید سپاسی شیراز بار دیگر در نشست خبری پیش از بازی تیمش با صبای قم شرکت نکرد.

یاوری در آستانه دیدار حساس تیمش با صبای قم که قرار است جمعه شب در قم برگزار شود، در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با تیم فوتبال صبای قم غیبت کرد و حضور نیافت.

طبق قوانین رسانه‌ای سرمربیان دو تیم صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز باید قبل از بازی در نشست خبری و برای پاسخگویی به اصحاب رسانه حاضر شوند که این مهم از طرف سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برای چندمین بار متوالی مورد توجه قرار نگرفت.  

حضور نفر نخست کادر فنی هر تیم لیگ برتری در نشست خبری پیش از هر مسابقه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امری اجباری از طرف سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیا است و مربیان تیم‌های لیگ برتری طبق قانون AFC ملزم به اجرای آن هستند.

غیبت‌های سریالی محمود یاوری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از مسابقه بعد از بازی خارج از خانه این تیم با پرسپولیس تهران، در بازی هفته پنجم فجر شهید سپاسی شیراز با صبای قم تکرار شد.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم که تیمش میزبان این دیدار است در غیاب سرمربی تیم میهمان یعنی فجر شهید سپاسی شیراز با احترام به اصحاب رسانه در این نشست خبری حضور یافت و به شایعه استعفایش از سرمربیگری صبا پایان داد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول