اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

راهپیمایی روز قدس سوریه را به امنیت و ثبات می‌رساند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: راهپیمائی روز جهانی قدس سوریه را به ثبات و امنیت واقعی می‌رساند و توطئه‌های استکبار را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.

راهپیمایی روز قدس سوریه را به امنیت و ثبات می‌رساند

سید حسین صابری در جریان راهپیمائی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: فریاد خشم ملت ایران و ملت‌های مسلمان سبب خواهد شد تا استکبار در لانه‌های خود خزیده و نتوانند به حرکت خبیث خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس یک نقطه قوت در حرکت‌های آزادی‌بخش جهان اسلام است و مردم ایران با حضور و اقتدار خود بار دیگر نشان خواهند داد که ذره‌ای از حمایت خود در قبال مردم فلسطین کاسته نشده است.

استاندار اردبیل این حضور را نشان روشنی از ولایت‌پذیری امت اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: در تحولات قرن معاصر امتی توانسته است ایادی استکبار و کفر را کیش و مات کند که به قدرت رهبری صالح مجهز باشد.

صابری از روز جهانی قدس به عنوان میراث ماندگار حضرت امام یاد کرد و بیان داشت: این میراث امروز شکل عمومی و جهانی پیدا کرده و دست خیانتکاران را نیز به خوبی رو کرده است.

وی در خصوص تاثیرگذاری این راهپیمایی در تحولات سوریه خاطرنشان کرد: موج بیداری اسلامی نظام کفر را به تسلیم واداشته و سبب می‌شود که خیانت رژیم صهیونیستی نیز در پشت پرده قضایای سوریه رو شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود افزود: ما یقین داریم که راهپیمایی باشکوه امت حزب‌الله در روز جهانی قدس تمام نقشه‌های مکر و کید استکبار را خنثی می‌کند و امت اسلامی را به شکل واحد به سمت اهدافشان سوق می‌دهد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول