اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

فتوای کشتن مسلمانان در سوریه به نفع رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: دادن فتوای کشتن مسلمانان در سوریه مخالف دستورات دین اسلام است و تنها رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا از آن نفع می‌برند.

فتوای کشتن مسلمانان در سوریه به نفع رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در یادواره شهدای روحانی رمضان کردستان در مسجد قبا سنندج اظهار کرد: استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی برای رسیدن به اهداف سعی در ایجاد اختلاف در بین مسلمانان را دارند که ناخودآگاه افرادی به عنوان عامل آنان در این مسیر حرکت می‌کنند.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، دشمنان دین اسلام و نظام اسلامی ایران می‌خواهند با ایجاد تفرقه ذهن ملت و به ویژه جوانان ما را منحرف کرده و با سوءاستفاده از آنان به مقاصد شومشان دست یابند.

حسینی‌شاهرودی بیان داشت: پس از اینکه کسی در سوریه فتوا داد که هر کسی در مقابل ما می‌جنگد، بکشید، مسلمانان زیادی کشته شدند و در این میان تنها مسلمانان متضرر شده و استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی از آن بهره می‌گیرند.

وی اضافه کرد: حرکت تمامی مسلمانان در واقع به یک سمت و سو است به گونه‌ای که تغییر حکومت در مصر بر این اساس شکل گرفت تا جایی که تحلیلگران آمریکایی اعلام می‌کنند که مصر به سرعت به سمت ایران می‌رود.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: دشمنان چنین مسئله‌ای را برنمی‌تابند لذا می‌خواهند با هر ترفندی مانع از آن شده و این انقلاب که بر مبنای آموزه‌های دین شکل گرفته، منحرف کرده و بر اساس خواسته‌ها و برنامه‌های آنان شکل بدهند.

وی در ادامه با یادآوری شهادت ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا عالی دو مجاهد نستوه استان کردستان در رمضان سال 88، گفت: تنها گناه این دو بزرگوار حرکت در مسیر اسلام و دفاع از ارزش‌های اسلام و هدایت مسلمانان به سمت آموزه‌های دین بود که عاملی برای ناکامی خواسته‌های دشمنان بودند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان یادآوری کرد: افرادی نفهمانه در خط دشمنان دین اسلام قرار گرفتند و با پیروی از آنان این دو مجاهد بزرگوار را در ماه مبارک رمضان به شهادت رسانده و مردم این استان را از وجود آنان محروم کردند.

حسینی‌شاهرودی افزود: دشمنان افرادی را از بین می‌برند که اقدامات آنان به نفع دین اسلام و نظام اسلامی و در راستای قدرتمند شدن اسلام و وحدت مسلمین است و شهادت روحانیون، دانشمندان هسته‌ای و افراد موثر این ادعا را اثبات می‌کند.

به گزارش فارس، ماموستا محمد شیخ‌الاسلام نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و ماموستا برهان عالی امام جمعه موقت سنندج در شب‌های لیالی قدر رمضان سال 88 پس از تحقق سفر مقام معظم رهبری به کردستان به دست ایادی استکبار به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی تسلیت این روحانیون مجاهد را تسلیت گفتند و در این پیام آورده بودند که دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی و دفاع از آرما‌ن‌های اسلامی و مسئله‌ قدس شریف جرم نابخشودنی این شهیدان و مجروحان عزیز، از نظر این مزدوران جنایتکار و اربابان فرعون‌صفت و قارون‌منش آنها است.

در ادامه پیام رهبر معظم انقلاب آمده بود: برای آن دشمنان سنگدل، کرد و فارس و شیعه و سنی تفاوت نمی‌‌کند، دل پلید و پرکینه‌ آنان حتی به روحانی کهنسالی چون شهید مظلوم ماموستا شیخ‌الاسلام نیز با قساوت و شقاوت دست ستم می‌گشاید.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول