اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه بروجرد:

توطئه دشمن برای سقوط دولت سوریه شکست‌خورده است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت: سران کشورهای عربی و استکبار جهانی تلاش می‌کنند، تا با سقوط دولت سوریه یک موفقیت را به دست آورند، اما به برکت این روزها این توطئه آنها نیز با شکست مواجه می‌شود.

توطئه دشمن برای سقوط دولت سوریه شکست‌خورده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سجاد معین صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد که در اشترینان برگزار شد، گفت: امروز به صورت علنی نبرد جبهه حق و باطل در دنیای اسلامی با دشمنان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: امروز استکبار جهانی با تمام قوا و همه شواهد را به اثبات رسانده است اگر در مقابله با سوریه بایستد و موفق شود که دولت سوریه را ساقط کند، این اولین پیروزی آنان است اما این در حالی است که در طول سه دهه گذشته جبهه استکبار همواره با شکست روبرو بوده است و جبهه اسلام روز به روز قوی‌تر شده است.

معین تصریح کرد: سران کشورهای عربی و دولت ترکیه و استکبار جهانی تلاش می‌کنند، تا با سقوط دولت سوریه یک موفقیت را به دست آورند، اما به برکت این روزها این توطئه آنها نیز با شکست مواجه می‌شود.

وی اظهار با بیان اینکه حضور معنوی ایران در سوریه مشهود است، داشت: دشمنان سعی می‌کنند، تا با دستگیری زائران ایرانی بتوانند ایرانیان را در سوریه دخالت دهند ولی تاکنون با شکست مواجه شده‌اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد یادآور شد: امسال می‌طلبد که با یک نگاه تازه به روز قدس نگاه کنیم و شاهد حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نیز باشیم.

وی با اشاره به زلزله اخیر شمال غرب کشور گفت: در این ماه رمضان مردم روزه‌دار با یک بلای طبیعی مواجه شده‌اند و روستاهای زیادی دچار این مشکل هستند و متأسفانه تعدادی از هموطنان ما جان خود را از دست داده‌اند که خوشبختانه کمک‌های مختلفی در این زمینه صورت گرفته است.

معین خاطرنشان کرد: خشکسالی چند سالی است که مملکت را فراگرفته است و امروز ما با یک معضل به نام کم‌آبی روبرو هستیم و همه دستگاه‌ها تلاش دارند، تا مشکلات حل و مرتفع شود.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاهای بروجرد متذکر شد: 80 درصد کار گازرسانی به این مناطق انجام شده است و امیدواریم کار گازرسانی هرچه زودتر کامل شود.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول