اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوریه خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی

صهیونیسم با ایجاد بحران در سوریه می‌خواهد مسئله قدس را کمرنگ کند

خبرگزاری فارس: مدیریت حوزه‌های علمیه همدان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس و فراخوانی مردم به حضور در راهپیمایی اعلام کرده که صهیونیسم تلاش می‌کند با ایجاد جنگ داخلی در سوریه توجه مسلمانان را از مسئله آزادی قدس باز دارد.

صهیونیسم با ایجاد بحران در سوریه می‌خواهد مسئله قدس را کمرنگ کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مدیریت حوزه‌های علمیه استان همدان به مناسبت روز قدس، بیانیه‌ای صادر کردند و در آن تمام مسلمانان را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: اکنون که قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین، پس از ده‌ها سال اسارت در زیر چنگال فرعونیان مستکبر با امواج توفنده بیداری اسلامی امید به رهایی را در خود باز یافته‌اند صهیونیسم جهانی تلاش می‌کند با ایجاد جنگ داخلی در سوریه و ایجاد اختلاف مذهبی در کشورهای اسلامی توجه مسلمانان جهان را از مسئله آزادی قدس و فلسطین باز دارد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: در این شرایط همگان می‌دانند که هرچند همه دشمنان اسلام از گروه‌های تکفیری گرفته تا صهیونیسم و استکبار جهانی هم‌پیمان شده‌اند تا دولت قانونی سوریه را با چالش روبه‌رو کنند اما کشور سوریه که به عنوان نوک پیکان مقاومت برای آزادی قدس و خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است تضعیف آن به نفع اسرائیل غاصب و به ضرر مسلمانان خواهد بود.

در بخش دیگری از بیانیه آمده: حوزه علمیه همدان با گرامیداشت روز قدس و یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) که نهضت اسلامی خویش را با برجسته‌سازی مسئله فلسطین آغاز کرد و در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قدس شریف، امت اسلامی و جهانیان را به وحدت در برابر رژیم سفاک صهیونیستی فراخوانده و ضمن اعلام حضور خود در صفوف به هم‌ فشرده امت حزب الله دارالمومنین همدان از ملت مسلمان ایران و آحاد امت اسلامی و آزادگان سراسر گیتی دعوت می‌کند که با شرکت پرشور خود در این حماسه دشمن‌شکن، با ملت مظلوم فلسطین همدردی کنند و آنان را در پایداری و مقاومت هر چه بیشتر در مقابل رژیم صهیونیستی، یاری دهند.

در پایان آورده شده که امید است امسال در روز قدس، ملت‌ مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان و ستمدیدگان عالم در سوریه، عربستان، بحرین، میانمار و... در صفوف به هم‌فشرده راهپیمایی ملت‌های آزاده، راه رهایی را باز یابند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول