اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

مسائل و بحران سوریه یک برنامه‌ دستوری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه مسائل و بحران سوریه یک برنامه‌ دستوری است، گفت: این برنامه‌ها برای شکست محور مقاومت علیه صهیونیسم طراحی می‌شود در حالی که اسرائیل نمی‌داند مقاومت در بین ملت‌ها ریشه دارد.

مسائل و بحران سوریه یک برنامه‌ دستوری است

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به تحولات سوریه پیش‌بینی می‌شود راهپیمایی امسال در تمام کشورهای مسلمانان پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ 33 روزه، جنگ سوریه اهمیت خاصی دارد، تصریح کرد: بر این اساس باید در آخرین جمعه ماه رمضان حمایت خود را از مقاومت اعلام کنیم.

فتاحی افزود: بدون شک وقایع کشور سوریه با مدیریت سازمان‌های جاسوسی آمریکا و با صحنه گردانی آن‌ها و مزدوری برخی کشورهای عربی از جمله قطر و امارات و ترکیه در حال وقوع است و همه دست در دست هم داده‌اند تا حکومت سوریه را با تنش مواجه کنند.

وی با بیان اینکه مسائل و بحران سوریه یک برنامه‌ دستوری است، افزود: این برنامه‌ها برای شکست محور مقاومت علیه اسرائیل طراحی می‌شود.

فتاحی خاطرنشان کرد: هدف از این اقدامات در سوریه شکستن محور مقاومت است در حالی که اسرائیل نمی‌داند مقاومت در بین ملت‌ها ریشه دارد.

وی با اشاره به سکوت سازمان‌های بین‌الملل در قبال مسائل سوریه، گفت: تروریست‌های سوریه در جنایت‌های خود حتی به کودکان هم رحم نکرده و همه مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند و این نشان می‌دهد ادعای سازمان حقوق ‌بشر در حمایت از حقوق انسان‌ها یک ادعای دروغ است.

فتاحی ادامه داد: امروز کشورهایی در بحث سوریه ادعای دموکراسی می‌کنند که هیچ انتخاباتی در این کشورها برگزار نشده و جای بسی تعجب است که کشوری مانند عربستان که سلسله شاهنشاهی سالیان سال در آن حکومت می‌کند چطور می‌تواند در مسائل این کشور دخالت کند.

وی گفت: در راستای حمایت از مردم فلسطین و تمام مظلومان جهان، مردم ایران اسلامی جمعه در راهپیمایی روز قدس

حضور‌یافته و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول