اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر:

هیئت‌های کم‌کار جایگاهی در ورزش ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت: هیئت‌های کم‌کار جایگاهی در ورزش ندارند.

هیئت‌های کم‌کار جایگاهی در ورزش ندارند

عادل عالیشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: قائمشهر ظرفیت بالایی در ورزش دارد و در المپیک لندن فقط توانست یک مدال کسب کند که این جای سئوال دارد.

عالیشان تصریح کرد: ما در المپیک لندن می‌توانستیم مدال‌های بیشتری  به ویژه در رشته‌های مثل بوکس و کشتی داشته باشیم ولی دیدیم که فقط با تک‌مدال بهداد سلیمی از المپیک لندن خداحافظی کردیم، جا دارد از این رسانه از بهداد سلیمی تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی که کم‌کاری کردند سریعا باید برایشان تصمیم‌گیری شود و  روسای کم‌کار هیئت‌ها سریعاُ باید از سمت خود برکنار شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت: با اتاق فکری که داریم بتوانیم ورزش قائمشهر را در المپیک برزیل به جایگاه اصلی خود برسانیم.

عالیشان افزود: تک زمین فوتبال شهرستان قائمشهر که بتوان در آن مسابقات رسمی لیگ کشور را برگزار کرد استادیوم شهید وطنی است که فصل قبل پیمانکار این زمین تمام تلاش خود را کرد ولی بارندگی شدید و انجام هر هفته مسابقه باعث ضعیف شدن زمین می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین ارتباط بنده به اتفاق سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر در مجلس چند بار پیگیر شدیم تا بودجه‌ای را برای مصنوعی کردن زمین وطنی بگیریم  که کارها در شرف انجام است.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول