اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلاردشت:

کمپینگ ورزشی در کلاردشت احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کلاردشت از احداث کمپینگ ورزشی در این شهر خبر داد.

کمپینگ ورزشی در کلاردشت احداث می‌شود

محمد مهدی سلیمانپور در گفت وگو با خبرنگار فارس در کلاردشت افزود: تفاهم‌نامه شهرداری کلاردشت و بخش خصوصی برای احداث بزرگترین کمپینگ تفریحی و ورزشی با امکانات کامل برای استفاده اردوی تیم‌های ملی، باشگاهی و تیم‌های ورزشی کشورهای حاشیه خلیج فارس امضا شده است و به‌زودی قرارداد تجاری آن بسته می‌شود.

وی اظهار داشت: این کمپینگ دارای زمین فوتبال، سالن چند منظوره، استخر، سالن بدنسازی، رستوران، خوابگاه و با پیش‌بینی 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در زمین فوتبال شهرداری در زمینی به مساحت 16 هزار مترمربع احداث می‌شود.

سلیمانپور همچنین از آماده کردن طرح احداث پارک سنگی، طرح پارک علم و فناوری و طرح پسماند در شهرداری کلاردشت برای اجرای آن خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات آماری دقیق و به روزی در شهرداری از نقاط مختلف شهری وجود نداشته است، ادامه داد: تیم‌هایی در تمامی محلات حوزه شهری تشکیل شده تا اطلاعات اولیه آن منطقه توسط GIS و خدمات شهری جمع‌آوری شود.

شهردار کلاردشت تصریح کرد: از هفت محله حوزه شهری کلاردشت تاکنون سه محله مکاء، ولبال و مجل تکمیل و بقیه محله‌ها در درست تهیه است تا برای برنامه‌های آینده براساس این اطلاعات خدمات ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: کلاردشت 6 هزار سکنه غیربومی و خوش‌نشین دارد که اطلاعات دقیقی از این افراد در دسترس نیست که به  این منظور از طریق سایت شهرداری درخواست داده شد تا این شهروندان غیربومی اطلاعات خود از نظر شغل، وضعیت تملکی و زمین اطلاعات خود را در اختیار شهرداری قرار داده تا نسبت به آن برنامه‌ریزی شود.

سلیمانپور همچنین اذعان داشت: از طریق سایت شهرداری اطلاع‌رسانی شده است که تمامی شهروندان بومی کلاردشت مسائل و مشکلات حوزه سکونتی خود را به شهرداری اطلاع دهند.

وی همچنین از نصب و راه‌اندازی باجه بانک ملی در این شهرداری خبر داد و گفت: این کار به منظور رفاه حال شهروندان انجام می‌شود.

شهردار کلاردشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت گاز و آب و فاضلاب شهری و روستایی به تعهدات خود برای ترمیم حفاری‌های انجام شده عمل نکردند، افزود: از این دستگاه‌ها انتظار می‌رود با توجه به موقعیت این شهر نسبت به انجام تعهدات خود که حدود 20 کیلومتر است اقدام کرده تا فضای شهر برای ورود فاز بعدی مسافران آماده شود.

وی همچنین به ساماندهی وضعیت رودخانه سردآبرود اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به احتمال طغیان احتمالی، مردم به ویژه حاشیه نشینان رودخانه در نگرانی به سر می‌برند که امیدواریم مسئولان در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

شهردار کلاردشت درباره وضعیت پسماند نیز گفت: کلاردشت به عنوان پایلوت استانی در ساماندهی پسماند انتخاب شده و تیمی متشکل از کارشناسان کلان استانی طرحی را در دست تهیه دارند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به وضعیت نامناسبی که سیل در کلاردشت به وجود آورد و همچنین کنده‌کاری‌های ناشی از شبکه‌های توزیع گاز امیدواریم اعتبارات لازم برای بازسازی کلاردشت در مدت زمان محدود به دلیل شرایط آب و هوایی در اختیار شهرداری و دیگر دستگاه‌های قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول