اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس خراسان‌رضوی:

ورزشکاران خراسان‌رضوی به کمک زلزله‌زدگان آمدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس خراسان‌رضوی گفت: در پی وقوع زلزله در استان آذربایجان‌شرقی ورزشکاران خراسان‌رضوی نیز با تشکیل کمیته‌ای به هم‌یاری و کمک زلزله‌زدگان این منطقه شتافتند.

ورزشکاران خراسان‌رضوی به کمک زلزله‌زدگان آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف افراد کمک به هم‌نوعان خود آن هم در شرایط سخت و بحرانی است به همین دلیل پس از وقوع زلزله تصمیم گرفتیم تا کمک‌های ورزشکاران و خیّرین استان را جمع‌‌آوری و به این استان ارسال کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور با پیشنهاد روابط عمومی هیئت تنیس خراسان‌رضوی کمیته‌ای را با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل زمین‌های تنیس مجموعه سجاد راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم وجوه نقدی و کالاهای مورد نیاز مردم زلزله‌زده را جمع‌آوری و پس از هماهنگی با هلال‌احمر خراسان‌رضوی به این مناطق ارسال کنیم.

باقری تصریح کرد: علاوه بر هیئت تنیس خراسان‌‌رضوی، هیئت‌های دیگری هم‌چون فوتبال، والیبال، جودو، گلف، بسکتبال و چندین هیئت ورزشی دیگر نیز اعلام آمادگی خود را مبنی بر کمک به زلزله‌زدگان اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: با همکاری خوبی که بین هیئت‌های ورزشی به وجود آمده است به نوعی می‌توان گفت علاوه بر اداره‌کل ورزش و جوانان واقع در بلوار فردوسی و هیئت تنیس خراسان‌رضوی واقع در بلوار سجاد که پایگاه‌های اصلی دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی ورزشکاران و خیّران به شمار می‌روند تمام هیئت‌هایی که اعلام آمادگی کردند نیز یک پایگاه برای دریافت این کمک‌ها محسوب می‌شوند که پس از عید فطر تمام کمک‌ها جمع‌آوری و از طریق هلال‌احمر استان به روستاهای آسیب‌دیده ارسال می‌شود.

رئیس هیئت تنیس خراسان‌رضوی با درخواست از عموم مردم و ورزشکاران به منظور کمک به هم‌وطنان آذری زبان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب 99999 هلال‌احمر در تمام شعب بانک ملت واریز و یا با تحویل به پایگاه‌های اعلام شده، رسید دریافت کنند. 

هم‌چنین هیئت‌های ورزشی دیگر استان نیز می‌توانند برای هم‌یاری و کمک به این عزیزان زلزله‌زده با شماره تلفن 09159165320 برای هماهنگی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول