اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

فعالیت 57 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از فعالیت 57 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 57 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان رضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان هیئت‌های ورزشی دشتستان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه امری بسیار مهم و ارزشمند است و در چند سال گذشته در این مسیر اهتمام داشته‌ایم.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی برای جذب جوانان به ورزش در دستور کار این اداره کل قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد: حجم و کیفیت اجرای طرح‌های ورزشی در چند سال اخیر رشد محسوسی داشته و امروز در بیشتر شهرها و روستاها شاهد اماکن مناسب ورزشی هستیم.

جمشیدی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به صورت برنامه‌محور حرکت می‌کند و مجموعه ورزش این استان یک اعتبار ویژه برای هیئت‌های ورزشی استانی و اعتباری دیگر نیز برای هیئت‌های ورزشی شهرستانی در نظر گرفته است.

وی اذعان داشت: امسال بیش از 5 میلیارد تومان برای توسعه ورزش استان بین تیم‌های ورزشی سطح استان توزیع شده و امیدوار هستیم این مصوبه ارزشمند در سال‌های آینده نیز اجرایی شود.

این مسئول با تاکید بر لزوم حمایت از ورزشکاران مدال‌آور و افتخارآفرین استان گفت: در حال حاضر تعداد 39 نفر ملی‌پوش در استان بوشهر داریم که دارای مدال جهانی و آسیایی هستند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از 400 میلیون تومان بین ورزشکاران و قهرمانان ملی این استان توزیع می‌شود.

جمشیدی از فعالیت 57 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان بوشهر خبر داد و افزود: در شرایط فعلی حدود 57 ورزشکار شناسنامه‌دار و سازمان‌یافته در این استان به طور مداوم ورزش می‌کنند و تلاش زیادی برای حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران انجام داده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: در روستاهای استان نیز برای توسعه ورزش تلاش و فعالیت زیادی انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم شاهد رضایت خاطر همه ورزشکاران باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول