اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

وضعیت بهداشتی در اماکن ورزشی چرام نامطلوب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چرام گفت: اماکن ورزشی شهرستان چرام از نظر بهداشت و سرویس‌های بهداشتی وضعیت نامطلوبی دارند.

وضعیت بهداشتی در اماکن ورزشی چرام نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز ظهر امروز در نشست با اعضای شورای سلامت شهرستان چرام اظهار داشت: بهداشت و سلامت یک مسئله عام در جامعه است که به همه اقشار مربوط می‌شود.

وی افزود: ورزشکاران، دامداران، کشاورزان، بازاریان و همه افراد به نوعی مرتبط با بهداشت هستند.

نیکروز بهداشت را شامل، بهداشت محیط، بهداشت خانواده و بهداشت فردی دانست و گفت: بحث بهداشت به دلیل بافت زنجیره‌ای که دارد و متصل به هر قشر و نهادی بوده بسیار حائز اهمیت است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان اینکه بهداشت و سلامت سالن‌های ورزشی مبحثی اساسی است، ابراز داشت: اماکن ورزشی شهرستان چرام از نظر بهداشت و سرویس‌های بهداشتی وضعیت نامطلوبی دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت‌های ورزشی عدیده‌ای که در سطح شهرستان انجام می‌شود بهداشت اماکن ورزشی باید بررسی و ساماندهی شوند. مشکل اساسی سالن‌ها عدم فرهنگ صحیح استفاده از اماکن ورزشی است که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

نیکروز به جداول پر شده این شهرستان توسط بعضی از افراد و شرکت‌ها اشاره کرد و عنوان داشت: معابری که به هر دلیلی مسدود و باعث تجمع فاضلاب شده باید در کم‌ترین زمان پاکسازی شوند.

فرماندار شهرستان چرام با اشاره به دفع زباله و فضولات دامی در روستاها اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات، شیوع بیماری‌های ناشی از فاضلاب است که مرکز بهداشت باید در این زمینه به صورت مستقیم و غیر مستقیم نظارت داشته باشد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان اینکه اجرای قانون نیاز به زمان دارد، خاطرنشان کرد: مرکز بهداشت باید به طور جدی با متخلفان برخورد کند و از اجرای قانون هراس نداشته باشد.

نیکروز بررسی و اجرای مصوبات این حوزه را در چهار مرحله دانست و تاکید کرد: شناسایی، اقدام به وسیله شهرداری، اقدام مقام عالی قضایی و اقدام نیروی انتظامی از مراحل لازم برای طرح مصوبات است.

وی با بیان اینکه در این راستا اجرا از ادارات و حمایت از فرمانداری است، متذکر شد: طی یک پروسه دو ماهه باید قصابی‌های شهرستان چرام به یخچال‌های ویترین‌دار مجهز شوند.

فرماندار چرام هشدار داد که نیروی انتظامی مسئول برقراری امنیت در سطح شهرستان و آسایش مردم است و باید این نکته را مد نظر داشته باشد که ما مجری قانون هستیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول