اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور خبر داد

رقابت 89 دانش‌آموز اصفهانی در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور گفت: در بیست و چهارمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور 89 نفر از دانش‌آموزان اصفهانی به رقابت با سایر شرکت ‌کنندگان می‌پردازند.

رقابت 89 دانش‌آموز اصفهانی در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدهاشم برقعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: کیفیت‌بخشی به درس تربیت‌بدنی در سه دوره تحصیلی از برنامه‌های اجرایی اداره تربیت‌بدنی و ورزش مدارس استان اصفهان به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این زمینه در مدارس سراسر استان در حال اجرا است، اضافه کرد: برنامه‌های اجرایی در راستای اجرای طرح کیفیت‌بخشی به درس تربیت‌بدنی تنها در استان اصفهان اجرا می‌شود.

معاون اجرایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور تصریح کرد: در بیست و چهارمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور 89 نفر از دانش‌آموزان اصفهانی به رقابت با سایر شرکت ‌کنندگان می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه هم‌چنین در این دوره از مسابقات حدود 3 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر سراسر کشور حضور دارند، ادامه داد: 32 اداره‌کل آموزش و پرورش در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند که تمام استان‌ها به جز استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

برقعی تاکید کرد: شرکت‌ کنندگان از سراسر کشور از هر سه دوره تحصیلی به رقابت در چهار رشته ورزشی شنا، ژیمناستیک، طناب‌زنی و دو و میدانی می‌پردازند و توانایی‌های خود را در این رشته‌های ورزشی ارزیابی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات براساس سهمیه‌بندی برگزار نمی‌شود، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی تنها براساس توانمندی‌های دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول