اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت استانداری همدان:

ورزش همدان مسیر خوبی را طی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: حضور سه نماینده از همدان در المپیک لندن نشان‌ از آن دارد که در ارتباط با ورزش استان خوب کار شده است.

ورزش همدان مسیر خوبی را طی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کریم مطهری‌مؤید عصر امروز در مراسم استقبال از صادق گودرزی نایب قهرمان المپیک و آرزو حکیمی بانوی المپیکی استان اظهار داشت: استان همدان توانست در تاریخ ورزش امسال به همت تلاش و کوشش همه عزیزانی که در امر ورزش تلاش می‌کنند سه المپیکی داشته باشد.

وی ادامه داد: دو خانم از نمایندگان ورزشی استان در المپیک 2012 حضور داشتند که یکی از آنها جوان‌ترین شرکت‌کننده در المپیک بود و دیگری نماینده حجاب و عفاف که با پوشش خود در المپیک برای کشور افتخار آفرید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان افزود: یکی دیگر از نمایندگان استان، آقای صادق گودرزی بودند که موفق به کسب مدال نقره المپیک شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه همدان امسال در المپیک خوش درخشید که این نشان‌دهنده توجه به امر ورزش در استان دارد.

مطهری‌مؤید با اشاره به میدان بزرگ المپیک اظهار داشت: المپیک مهمترین رویداد ورزشی جهان است و تمام کسانی که جواز ورود به المپیک را کسب می‌کنند قهرمانان و بهترین‌های جهان و کشور خود هستند.

وی اضافه کرد: ما نیز طی برگزاری مراسمی جشن خوبی برای تجلیل از این ورزشکاران برگزار می‌کنیم و در آنجا تقدیر شایسته ای را از این عزیزان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول