اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مدال‌ المپیکی‌ها به انزواکشاندن ایران را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مدال‌آوری المپیکی‌ها در حالی انجام شد که همه تلاش استکبار در به انزوا کشاندن ایران در جهان صورت می‌گرفت.

مدال‌ المپیکی‌ها به انزواکشاندن ایران را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی بعدازظهر امروز در مراسم استقبال از قوی‌ترین مرد جهان در استادیوم ورزشی شهید وطنی قائمشهر در جمع استقبال‌کنندگان با تقدیر از دعای خیر مردم برای پیروزی این قهرمان در لیالی پرفضیلت قدر، اظهار داشت: به خاطر شادی دل رهبر و ملت برای کسب مدال المپیک توسط شیرمردان ایران که پشتوانه دعای خیر مردم را به همراه داشتند خدا را شاکریم.

وی بیان کرد: خداوند به ملتی که با دعایشان قهرمانان را همراهی کردند پیروزی عطا کرد و این مدال‌آوری در حالی انجام شد که همه تلاش استکبار در به انزوا کشاندن ایران در جهان صورت می‌گرفت ولی ورزشکاران ایرانی دگرباره نام و پرچم ایران را بر تارک دنیا به اهتزاز در آوردند.

این عضو خبرگان رهبری در ادامه کسب قهرمانی ورزشکاران کشور را حکمت خداوند دانست و افزود: خدا خواست سلیمی با همه همت و تلاش قوی‌ترین مرد جهان شود و دل مردمش را شاد کند وگرنه هیچ افتخاری رایگان نصیب کسی نخواهد شد.

وی پیام تسلیت بهداد به هموطنان مصیبت دیده آذری را در بدو ورود به قائمشهر نشان از روحیه فتوت و جوانمردی وی اعلام کرد.

پیرفلک فرماندار قائمشهر نیز در ادامه با تقدیر از مردم قدردان مازندران و شهرستان قائمشهر که با دهان روزه در یک روز گرم تابستان به استقبال از اسطوره شهر خود که نام قائمشهر را در جهان جاودانه کرد شتافتن، افزود: امیدوارم با حمایت‌های همه جانبه مردم و مسئولان، این قهرمانی‌های جوانان کشور و سرمایه‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های ورزشی، علمی و فرهنگی در جهان استمرار یابد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول