اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در جمع استقبال‌کنندگان از سلیمی

مازندرانی‌ها نیمی از مدال‌های المپیک را کسب کردند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران ایرانی در آوردگاه المپیک گفت: 50 درصد مدال‌های المپیک با همت و غیرت ورزشکاران مازندرانی، نصیب کاروان ایران شد.

مازندرانی‌ها نیمی از مدال‌های المپیک را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید علی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز با حضور در استادیوم ورزشی شهید وطنی در جمع استقبال‌ کنندگان از جهان پهلوان بهداد سلیمی در قائمشهر با تبریک به خاطر افتخارآفرینی‌های جوانان غیور خطه قهرمان پرور مازندران، قهرمانی سلیمی در مسابقات المپیک لندن را به همه مردم مازندران و ایران تبریک و شادباش گفت.

این مسئول افزود: بهداد سلیمی با وجود مصدومیت زانو در زمان آمادگی برای حضور در المپیک با روحیه فتوت و جوانمردی این افتخار را در کشور ماندگار کرد.

وی با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران ایرانی در آوردگاه المپیک خاطرنشان کرد: 50 درصد مدال‌های المپیک با همت و غیرت ورزشکاران مازندرانی، نصیب کاروان ایران شد.

استاندار مازندران با بیان تاسف از آسیب‌دیدگی رضا یزدانی که امید طلای کشور بود، ابراز داشت: این جوان برومند مازندرانی نیز با جوانمردی با وجود درد آسیب بر روی تشک رفت و پهلوانانه مبارزه کرد و قطعا ملت قهرمان‌دوست ما قدر زحمات جوانان غیور ورزشکار خود را که تلاش خود را سخاوتمندانه بذل میهن کردند خوب می‌داند.

طاهایی با اشاره به سخنان مادر بهداد سلیمی که از پینه‌ها و خون‌های دلمه شده دست فرزندش اظهار نگرانی می‌کرد، تصریح کرد: همت بهداد شادی را به رهبر، ملت و خانواده عزیزش هدیه کرد که این افتخار حاصل دعای مادر و مردم همیشه در صحنه‌ای است که در شب‌های قدر لحظه‌ای دست از دعا برای پیروزی سفیران ورزش خود برنداشتند.

وی متذکر شد: پرچم ایران به این خاطر که در سینه‌اش نام الله نقش بسته با همه پرچم‌های دنیا متفاوت است، اینکه قهرمان فوق سنگین جهان ایرانی پرچم خداپرستان ایران زمین را در سرزمین الحاد و کفار به اهتزاز درآورد فلسفه‌ای بزرگ و ماندگار دارد که بهداد سلیمی و دیگر قهرمانان کشور آن را به جهان ابلاغ کردند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول