اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

کفن پوشان ورامینی آزادی قدس را فریاد زدند

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در شهرستان ورامین برگزار شد و طی آن کفن پوشان ورامینی آزادی قدس را فریاد زدند.

کفن پوشان ورامینی آزادی قدس را فریاد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی روز قدس نامیده شده است، مردم شهیدپرور و انقلابی ورامین با سردادن شعارهای ضداستکباری دوشادوش هم به راهپیمایی پرداختند.

مردم روزه‌دار شهرستان ورامین ضمن اعلام انزجار از حمایت‌های استکبار جهانی از اعمال جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم فلسطین آمادگی خود را برای ریشه‌کنی این رژیم اعلام کردند.

شعار «مرگ بر اسرائیل»، «الله‏ اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» عمده شعارهای انقلابی راهپیمایان ورامینی را تشکیل داده بود.

مسیر پایانی راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ورامین به مسجد جامع ختم شد تا با قرائت قطعنامه، روز جمعه 27 مرداد ماه به عنوان برگ زرینی از حماسه حضور مردم شریف و انقلابی ورامین در تاریخ اسلام و ایران ثبت شود.

راهپیمایان همچنین آدمک‏‌های سران رژیم صهیونیستی و آمریکا و پرچم‏های آنها را به آتش کشیدند و نشان دادند که هیچ‌گاه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را فراموش نمی‌کنند.

ورزشکاران ورامینی با لباس‌های ورزشی در صف‌های راهپیمایی روز قدس حضور داشتند.

کفن پوشان ورامینی در پاسخ به ندای ولی امر مسلمین به خیابان‌ها آمده و از مسجد صاحب الزمان (عج) شروع به حرکت کرده و پس از عبور از میدان امام حسین (ع) و کمربندی شهید بهشتی و در حالی که آزادی قدس شریف را فریاد می‌کشیدند در مسجد جامع تجمع کردند.

شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» نفرت و انزجار خود را به رخ جهانیان کشیدند.

پس از گردهمایی راهپیمایان در مسجد جامع ورامین محمد رویانیان معاون رئیس جمهور در پایان این مراسم به سخنرانی می‌پردازد.

برگزاری مسابقه نمایشگاه کتابخوانی و نقاشی در مقابل درب مسجد جامع از جمله برنامه‌هایی بود که به مناسبت روز قدس در حاشیه راهپیمایی باشکوه مردم شریف ورامین انجام شد.

همچنین راهپیمایی‌های مشابهی در شهرستان پیشوا، بخش قرچک، بخش جوادآباد و خیرآباد شهرستان ورامین برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول