اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

راهپیمایی روز قدس موجب اضمحلال رژیم غاصب صهیونیست می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: راهپیمایی روز قدس موجب اضمحلال رژیم غاصب صهیونیست و استحکام هرچه بیشتر مقاومت فلسطین می‌شود.

راهپیمایی روز قدس موجب اضمحلال رژیم غاصب صهیونیست می‌شود

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: روز قدس بنیان مرصوصی است که از سوی امام خمینی (ره) بنا گذاشته شده و آثار آن در حال حاضر در جهان قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه آثار حضور مردم در صحنه دفاع از ملت مظلوم فلسطین در گوشه و کنار جهان دیده می‌شود، افزود: در حال حاضر همه مسلمانان جهان بر اساس اسلام حرکت می‌کنند.

استاندار زنجان فریاد مسلمان و غیرمسلمان را علیه اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست مهم ارزیابی کرد و افزود: سراسر جهان در روز قدس در مظلومیت مردم فلسطین به پا خواسته و با برپایی راهپیمایی اقدامات رژیم جعلی محکوم می‌کنند.

وی یادآور شد: امروز جبهه مستحکم اسلامی و تاثیرگذار در مقابل اقدامات رژیم جعلی صهیونیست ایستاده و این امر می‌طلبد راهپیمایی روز قدس با شور و شوق بیشتری برگزار شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه آثار حضور مردم در راهپیمایی روز قدس از زوایای مختلف قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: این حرکت‌ها موجب اضمحلال رژیم غاصب صهیونیست و استحکام هرچه بیشتر مقاومت فلسطین شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم راهپیمایی روز قدس در سال جاری با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم ایران و استان زنجان با مشت‌های گره کرده در محکومیت اقدامات دولت غاصب صهیونیست در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند، افزود: مردم با حضور در این راهپیمایی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده و میثاق مجددی با مردم مظلوم فلسطین می‌بندند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول