اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی قدس

مردم ری شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان ری همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور خود بار دیگر حماسه آفریدند.

مردم ری شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان ری همزمان با سراسر کشور با حضور یکپارچه و پرصلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و لبیک‌گویی با بانگ پرخروش به رهبر معظم انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین و سایر ملت‌های آزاده و در بند اعلام کرده و خشم و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر قدس ابراز کردند.

مردم مومن شهرستان ری که با زبان روزه از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی در مسیرهای اعلام شده حضور داشتند با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و ... ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور باشکوه جوانان و نوجوانان از جمله نکات قابل توجه راهپیمایی شهرستان ری بود.

همچنین راهپیمایی در بخش‌های کهریزک، حسن‌آباد فشافویه و بخش خاوران شهرستان ری با شکوه هرچه تمام‌تر در حال برگزاری است.

 

هنرمندان شهرستان ری با ساخت آدمک‌های سران آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

مردم ولایی و شهید پرور شهرستان ری با حضور با شکوه خود بار دیگر حماسه آفریدند.

حماسه روز قدس یادآور فریاد رعدآسای امام راحل (ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمد و پژواک آن در جهان به ویژه در کشورهای اسلامی طنین‌افکن شد و مسیر مبارزه بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

بر اساس گزارش خبرنگاران فارس از شهرری و بخش‌های مختلف شهرستان ری پرچم آمریکا و اسرائیل در نقاط مختلف شهرستان ری به آتش کشیده شده است.

مردم غیور شهرستان ری هم‌صدا با ملت روزه‌دار ایران اسلامی با پایبندی به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و الهام از آموزه‌های مقام معظم رهبری، اسرائیل را منشأ ظلم، اشغالگری، بحران و ناامنی در منطقه و جهان دانسته و هم‌صدا با همه مسلمانان ظلم‌ستیز در سراسر دنیا، طنین دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم را با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، سر داده و موضع خود مبنی بر محو این غده سرطانی از صفحه روزگار را اعلام داشتند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول