اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

دشمنان اقتدار و عظمت ایران را برنمی‌تابند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: دشمنان اقتدار و عظمت ملت ایران را بر نمی‌تابند و برای جلوگیری از این روند رو به رشد دست به ترفندهای گوناگون می‌زنند.

دشمنان اقتدار و عظمت ایران را برنمی‌تابند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان در مراسم گرامیداشت روز قدس و سالگرد آزادسازی آزادگان که با حضور پاسداران و پرسنل سپاه بیت‌المقدس در سالن شهدای پادگان توحید برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت و اقتدار ملت ایران در عرصه‌های مختلف اصلی‌ترین دلیل دشمنی و کینه‌توزی‌های دشمنان علیه این کشور است.

به گفته وی، قطعا اگر ایران اسلامی همان کشور ضعیف و وابسته قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود شاهد این همه دشمنی و کینه‌توزی‌های دشمنان نبودیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: ادعای ضعف و عقب‌ماندگی ایران اسلامی از سوی دشمنان در حالی مطرح می‌شود که از سوی دیگر تمام توانایی و امکانات خود و بسیاری از کشورهای جهان را علیه این ملت بسیج کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در برابر پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی به اندازه‌ای احساس حقارت می‌کنند که می‌خواهند با ترور دانشمندان هسته‌ای این ملت را از حرکت رو به جلو که در عرصه‌های مختلف آغاز شده است،  متوقف سازند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس افزود: ترس جهان استکبار از انقلاب و ایران اسلامی تا جایی است که نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی می‌گوید، باید قبول کنیم که نیروی قدرتمندی وجود دارد که در رأس آن ایران، آقایان خمینی و خامنه‌ای است و  هشدار می‌دهیم که لولای تاریخ در حال چرخیدن است و کسانی که ایران و خطر آن را نادیده می‌گیرند سرشان را در شن فرو می‌کنند.

حجت‌الاسلام حیدریان تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با تمام اقتدار و توان در برابر جهان ظلم ایستاده و دشمنان به ویژه استکبار جهانی این موضوع را بر نمی‌تابند به همین دلیل با اجرای توطئه‌های مختلف سعی در نابودی این کشور دارند.

به گفته وی، پرچم آمریکا که روزی در خاورمیانه برافراشته شده بود امروز به دلیل بیداری ملت‌های آزادیخواه جهان جایی برای نمود و حضور ندارد و این نشان از عقب‌نشینی آمریکاست.

حجت‌الاسلام حیدریان اضافه کرد: به همین دلیل استکبار یک استراتژی سه مرحله‌ای مهار، تضعیف و متلاشی کردن ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داده و برای دستیابی به این هدف توطئه‌های مختلفی همچون تحمیل جنگ هشت ساله، تشکیل گروهک‌های معاند، حمله طبس و تحریم‌های مختلف را علیه ایران اجرا کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بر این باورند که کاری را که در اندلس انجام دادند، می‌توانند در ایران نیز اجرایی کنند.

به گفته حیدریان، به تعبیر فوکویاما نظریه‌پرداز ژاپنی‌الاصل آمریکایی‌تبار که نظرات و تئوری‌هایش را غربیان در راستای به نتیجه رساندن اهداف استعماریشان مجدانه پیگیری می‌کنند و دشمن می‌خواهد با ترویج فساد و بی‌بندوباری نظام ما را متوقف کند.

وی افزود: اگر مردم با باورهایشان فاصله بگیرند، موقعیت برای بروز مرحله بعدی که سکولاریزه کردن جامعه است برای دشمنان مهیا می‌شود چراکه این یکی از مراحل چندگانه دشمن برای رسیدن به هدف خام فروپاشی نظام از طریق تبلیغ جدایی دین از سیاست است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: مرحله سوم حرکت دشمنان علیه ایران، واتیکانیزه کردن است و این مهم با ایجاد منازعات قومی و مذهبی در راستای تکه‌تکه شدن کشور است.

حجت‌الاسلام حیدریان ترویج بی‌بندوباری، تضعیف ارزش‌های دینی و جایگزین کردن ضدارزش‌ها در میان افراد جامعه به ویژه جوانان را از مهم‌ترین اهداف دشمنان برشمرد و گفت: دشمن سعی دارد با سو ءاستفاده از فضای مجازی و کانال‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اینترنتی جوانان ما را از ارزش‌های دینی دور و به سمت بی‌بندوباری سوق دهد.

وی تضعیف جایگاه ارزشی ولایت فقیه و حذف وحدت و وفاق اسلامی را از دیگر استراتژی‌های دشمنان برای سرکوب انقلاب نام برد و تصریح کرد: نقش حیاتی و سرنوشت‌ساز رهبری در راستای مقابله با هجمه‌های دشمنان و عبور کشور از شرایط سخت به خوبی برای دشمنان مشهود بوده و تلاش آنان را برای تضعیف این جایگاه دو چندان کرده است.

به گفته وی، حذف اتحاد اسلامی و ایجاد واگرایی قومی در بین اقوام ایرانی از دیگر اهدافی است که از سوی دشمنان با اجرای برنامه‌ها در شرایط ویژه و حساس علیه ایران صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حیدریان خاطرنشان کرد: امروزه بیش از 60 شبکه مختلف ماهواره‌ای برای ایجاد واگرایی قومی و مذهبی علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کنند تا مردم را از انقلاب و نظام دور کنند و در چنین شرایطی به فرموده مقام معظم رهبری، گذشت از این پیچ تاریخی نیاز به حضور مقاومت و همدلی همه ملت دارد.

وی در ادامه بر حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: راهپیمایی این روز بزرگ با توجه به شرایط موجود بر جهان و توطئه‌های دشمنان برای جدا کردن مسلمانان از یکدیگر، حیاتی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یک واجب دینی برای همه مسلمانان در سراسر جهان است.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول